Sprudel Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hey, Overlaatst zag ik dat GTA 4 dus voor pc is uitgekomen. Maar mijn groot probleem is men grafische kaart. Nog een VGA kaart. Maar nu is men vraag. Is de grafische kaart nVidia GeForce 9800 GTX goed genoeg voor GTA 4? En ook voor andere spellen zoals :Crysis MVG Sprudel Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je kaart is goed genoeg. Minimum is GeForce 7900 // Ik speel met mijn GeForce 9800GT kaart op medium Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 GTA IV en Crysis zou er soepel op moeten lopen Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je kaart is goed genoeg. Minimum is GeForce 7900// Ik speel met mijn GeForce 9800GT kaart op medium Minimum voor GTAIV is idd 7900, maar daarop is t nagenoeg onmogelijk om em te spele. Een vriend van me heeft die kaart ook. En die ziet 10 sec nadat hij iets doet iets op het scherm gebeuren, en hij moest alles op low spele. De 9800 is stukken beter, maar als j GTAIV egt op alles op high wil spele met hoogste resolutie zouk de nieuwste kaart neme. de Nivida GTX 280 of die ene van AMD de HD4000 of zoiets. Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je kaart is goed genoeg. Minimum is GeForce 7900// Ik speel met mijn GeForce 9800GT kaart op medium Minimum voor GTAIV is idd 7900, maar daarop is t nagenoeg onmogelijk om em te spele. Een vriend van me heeft die kaart ook. En die ziet 10 sec nadat hij iets doet iets op het scherm gebeuren, en hij moest alles op low spele. De 9800 is stukken beter, maar als j GTAIV egt op alles op high wil spele met hoogste resolutie zouk de nieuwste kaart neme. de Nivida GTX 280 of die ene van AMD de HD4000 of zoiets. dat weet ik zonet nog niet, oordeel pas nadat de patch uitkomt. Momenteel maakt het niks uit of je het minimum of het maximum hebt. zo hen ik mensen gezien met een betere pc die het spel voor geen meter kunnen spelen. Weet je wel hoeveel zon gtx280 kost? Daar kan je ook een nieuwe pc voor kopen Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je kaart is goed genoeg. Minimum is GeForce 7900// Ik speel met mijn GeForce 9800GT kaart op medium Minimum voor GTAIV is idd 7900, maar daarop is t nagenoeg onmogelijk om em te spele. Een vriend van me heeft die kaart ook. En die ziet 10 sec nadat hij iets doet iets op het scherm gebeuren, en hij moest alles op low spele. De 9800 is stukken beter, maar als j GTAIV egt op alles op high wil spele met hoogste resolutie zouk de nieuwste kaart neme. de Nivida GTX 280 of die ene van AMD de HD4000 of zoiets. dat weet ik zonet nog niet, oordeel pas nadat de patch uitkomt. Momenteel maakt het niks uit of je het minimum of het maximum hebt. zo hen ik mensen gezien met een betere pc die het spel voor geen meter kunnen spelen. Weet je wel hoeveel zon gtx280 kost? Daar kan je ook een nieuwe pc voor kopen Lol xD ikweet hoeveel die kost. Ong 430 eur. Maar kweenie wat voor pc jij dr van wou kope. Een minilaptop met 3 hertz processor? lol xD Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 ik heb zat pc's gezien voor 400 euro, het is zonde van je geld als je zon kaart zou kopen. de gtx260 is iets slechter maar wel 200 euro goedkoper. Reageren
kevinwalter Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) ik heb zat pc's gezien voor 400 euro, het is zonde van je geld als je zon kaart zou kopen. de gtx260 is iets slechter maar wel 200 euro goedkoper. hmm gtx260 kan even goed zijn als de GTX280 gewoon overclocken en een iets betere ventilator erop Bewerkt: 12 december 2008 door kevinwalter Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien welke PCI poort mn moederbord heb? K begreep dat dat pci 1 of pci 2 kan zijn. Hoe of waar kan j dat zien? Bewerkt: 12 december 2008 door WarGamer599 Reageren
wtc Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hey,Overlaatst zag ik dat GTA 4 dus voor pc is uitgekomen. Maar mijn groot probleem is men grafische kaart. Nog een VGA kaart. Maar nu is men vraag. Is de grafische kaart nVidia GeForce 9800 GTX goed genoeg voor GTA 4? En ook voor andere spellen zoals :Crysis MVG Sprudel Ik heb me deze week de 9800 GTX+ gekocht, en op Vista draait het echt wel goed! Max. Resolutie voor HD Ready, settings respectievelijk op Medium en High, en de andere waarden kiest hij zelf. Ongeveer 20fps, dus zeker mooi speelbaar! Op XP zal het vermoedelijk nog iets beter draaien, daar de OS minder zwaar is... Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien welke PCI poort mn moederbord heb?K begreep dat dat pci 1 of pci 2 kan zijn. Hoe of waar kan j dat zien? Welk type moederbord heb je? als het goed zit er een stikkertje op je moederbord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.