Psycho57 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 heey allemaal, ik ben een nieuwe gebruiker! Ik wil graag hulp met GTA 4 kijk installatie start fijntjes, ik pak de eerst CD doe hem in mijn PC dan vraagt het om CD2 ik doe die erin en doe CD1 eruit, en aan het einde vraagt het weer om CD1 en ik doe het, ik klik op OK het lukt voor geen ene meter voor paar tellen gaat het schermpje weg en komt het weer terug en vraagt weer om CD1! PLZ help me ik zoek al bijna 3 dagen een oplossing voor deze probleem! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Welkom op het forum 1) Het zou fijn zijn als je je systeem specificaties kan bijsluiten, kunnen we meteen beoordelen of jouw pc geschikt is voor de game 2) Het kan zijn dat de CD beschadigt is, als dat nog mogelijk is ga dan terug naar de winkel. Reageren
Psycho57 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 PC: 8800GTS 512MB Quad Core +4400 3GB RAM Maar het ligt vast hier niet aan en de CD is niet beschadigd! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Aan je systeem kan het niet liggen, waarschijnlijk toch de CD Reageren
bartos01 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 het kan ook zijn dat je dvd station leesfouten geeft omdat je dvd station kappot is (had ik bij mijn vroegere pc ook) Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Dat is of simpel te verhelpen door de lens schoon te maken. Of als de lens gewoon beschadigt is moet je een nieuwe DVD speler kopen. Reageren
Psycho57 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Kapotte DVD station kan niet want ik heb zelfs de eerste CD1 erin gedaan toen ik hem de tweede keer in moest doen deed ie het niet, dus het kunnen geen krassen of kapotte DVD station zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.