Paultjee Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zie geen gebouwen en geen straten, hoe kan dit??? Kan iemand me helpen Alvast bedankt?!! Reageren
Glenn_ Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zie geen gebouwen en geen straten, hoe kan dit??? Kan iemand me helpen Alvast bedankt?!! Misschien wat meer info geven? -Je systeem statistieken (uitvoeren --> dxdiag) of (www.canyourunit.com) En dan een screentje maken en dan hier posten? Nu kunnen we niet zien waar het aan ligt Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Klinkt als video kaart. Maargoed inderdaad systeem eisen zijn wel handig ^^ PS : dacht eerst door de korte titel te zien dat het ging om een project of (help gta iv) Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Wat zijn je systeem specificaties? Als je ATi draait, download dan deze drivers als je dat nog niet gedaan hebt of als je nVidia draait,deze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.