Jump to content

Missies nar 'Check out at the Check in''

matt

Recommended Posts

Ik heb net de laatste missie op de kaart gedaan : 'Check out at the Check in' maar ik krijg geen nieuwe missies, geen telefoontje helemaal niks :N

Weet iemand wat ik moet doen om de overige missies te kunnen spelen?

Thanks, Matt

Zoals je kunt zien aan het *KLIK*Missie-overzicht van Vice City komt na de missie Check Out At The Check In de missie Loose Ends, maar om die te kunnen spelen zul je eerst The Shootist hebben behaald. Laatstgenoemde missie kun je pas doen als je de Malibu Club hebt gekocht.

Verder ben ik zeer benieuwd welke missies je verder allemaal voor 't laatst hebt gedaan, want dan kunnen we pas echt met zekerheid zeggen welke opdrachten je allemaal nog moet voltooien.

Bewerkt: door NandroDavids
Delen op andere websites

Ik kan mij haast geen missies meer herinneren, wel weet ik dat ik Publicity Tour al heb gedaan

Helaas heb ik niet genoeg geld voor the Malibu club.

Wat zou ik kunnen doen om geld te verdienen?

Bewerkt: door matt
Delen op andere websites

Ik kan mij haast geen missies meer herinneren, wel weet ik dat ik Publicity Tour al heb gedaan

Helaas heb ik niet genoeg geld voor the Malibu club.

Wat zou ik kunnen doen om geld te verdienen?

Hidden Packages, Unique Stunt Jumps, Rampages, Robberies, maar bovenal Vigilante Missions, helemaal als je een Tank of een Hunter kunt bemachtigen. Dat laatste zal vrij lastig worden geloof ik, maar missies als de Paramedic Missions en Vigilante Missions leveren je nu denk ik het meeste geld op. Of 't is zo lang geleden dat ik iets beters nu over 't hoofd zie...
Delen op andere websites

Hidden Packages, Unique Stunt Jumps, Rampages, Robberies, maar bovenal Vigilante Missions, helemaal als je een Tank of een Hunter kunt bemachtigen. Dat laatste zal vrij lastig worden geloof ik, maar missies als de Paramedic Missions en Vigilante Missions leveren je nu denk ik het meeste geld op. Of 't is zo lang geleden dat ik iets beters nu over 't hoofd zie...

Als je goed ben de dirt track in het stadion, als je die binnen 5 minuten doet krijg je $50.000. Dat is toch wel degene die je over het hoofd hebt gezien als het om geld verdienen gaat. Doe je em binnen 10 minuten krijg je nog $10.000, en dat is ook zeker niet verkeerd.

Enne, dat viel me dus van je tegen ;) dat je dat over het hoofd ziet...

Bewerkt: door Baffie
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...