Jump to content

Couple Questions


Bozzini

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb een paar vraagjes:

#Klopt het dat de autobesturing iets 'geavanceerder' ligt? Je moet eerder de rem gebruiken om niet uit de bocht te vliegen, de auto lijkt nu eerder te driften dan in SA...

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht, maar ik had GTA IV al geinstalleerd met m'n vorige kaart. Nu zit er dus een nieuwe kaart in (en het spel werkt superrrrrsnel!) maar de computerwinkel adviseerde me om het spel opnieuw te installeren.. (omdat ie bij de installatie naar de videokaart kijkt..) Dus dit wil ik ff gaan doen, alleen:

# Ik ben al best ver met mijn missies ^_^ .. gaan die ook weg als ik het opnieuw installeer?

#Hoevaak kan ik de productcode gebruiken?

Alvast bedankt!! ;)

Grtz!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je de code maar 5 keer gebruiken. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen. De missies, ik weet niet of die weggaan. Volgens mij niet. Dat was bij San Andreas in ieder geval niet het geval. Je kan ze altijd gaan back-uppen door middel van kopiëren en in een ander mapje zetten. Installeer opnieuw, en als de savegames niet in de map staan kopieer je ze weer van het mapje waarin je de back-ups hebt gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je de code maar 5 keer gebruiken. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen. De missies, ik weet niet of die weggaan. Volgens mij niet. Dat was bij San Andreas in ieder geval niet het geval. Je kan ze altijd gaan back-uppen door middel van kopiëren en in een ander mapje zetten. Installeer opnieuw, en als de savegames niet in de map staan kopieer je ze weer van het mapje waarin je de back-ups hebt gezet.

Ke thanks :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke kaart heb jij gekogt Bozzini?

Ik wil ook een nieuwe nl. de Nvidia Geforce GTX 280, maar ik weet nie of die op mn moederbord kan. :? :? :?

En hijs nogal duur. Dus als er een andere geodkopere kaart is wrmee j em ook goed kan draaien zouk t graag wete. :eten: :eten: :eten:

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

het spel verwijdert ze volgens mij niet, de logica van het spel opnieuw installeren omdat je een nieuwe vga hebt snap ik niet, als hij het gewoon goed doet met je nieuwe vga waarom opnieuw installeren?

Je savegames zijn aan je live/social club account gelinkt, als jij een nieuw account aan zou maken werken ze niet meer omdat je een ander account hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke kaart heb jij gekogt Bozzini?

Ik wil ook een nieuwe nl. de Nvidia Geforce GTX 280, maar ik weet nie of die op mn moederbord kan. :? :? :?

En hijs nogal duur. Dus als er een andere geodkopere kaart is wrmee j em ook goed kan draaien zouk t graag wete. :eten: :eten: :eten:

De nVidea 9600 of 9800 doen het ook goed. ^_^ Deze zijn pakken goedkoper, maar de GTX 280 is wel zowat de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...