mattert Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 ik had een eigelijk een date met Kiki/LAWCHICK om 12.00 op zaterdag maar ik kreeg niks tehoren van waar ik haar moest halen en ik las in de email in litle italy op F ofzo, maar op de radar was ook niks tezien. ik heb net gewacht tot 12.00 (op zaterdag) en er was nog steeds niks. wat deed ik fout >.<? Reageren
Hackman Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Heb je wel positief gereageerd op de mail? Anders moet je dit eerst doen, dan zou het namelijk in orde moeten zijn. Wat je ook kunt doen is even naar de 'Organizer' van je mobiel gaan en kijken of er nog afspraken staan geboekt voor eens deze dagen met haar, als dat niet zo is dan zou ik gewoon opnieuw eens proberen om haar te Love-meet-en. Reageren
mattert Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) ik had posetief terug gemailt, en im me me mobiel stond ook van organizer kreeg ook steeds een incontje van dacht ik aan de date moest denken maar ik wist niet waar ik heen moet. Bewerkt: 12 december 2008 door mattert Reageren
Hackman Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Als het goed is dan was er ook een icoontje op de radar gekomen waar je aan kon zien waar je naartoe moest. Het kan natuurlijk zijn dat je die over het hoofd hebt gezien door dat er bijvoorbeeld een ander icoon (van een missie) boven op zat. Ik zou eens kijken op Love-meet en kijken of je weer een nieuwe afspraak met haar kunt regelen en dan wel op tijd komen. Reageren
mattert Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik had de heltijd gekeken en andes zou ik wel een soort van alert krijgen dat er dat bleeb ding komt. maar kun je op de snapmap aangeven waar kiki altijd staat voor de date ofzo? Reageren
Hackman Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zou dat niet weten maar als je op de kaart kijk (niet de radar) dan zou er toch ergens een icoon moeten zijn (in de vorm van een hartje). Volgens mij is deze altijd op een andere plek maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoewel ze in Algonquin woont en je beter daar even goed zou kunnen gaan kijken. Reageren
mattert Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Maar waar is dan de Litle Italy ofzo? Reageren
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Geen idee, maar als ze niet op de radar staat dan is ze er ook niet.. Wat je nog kunt proberen is om op de ingame kaart te kijken. Als je dan met dat kruisje ergens over heen gaat dan zie je volgens mij hoe die plek heet en misschien dat je haar op die manier dan kunt opsporen, als er bij jou geen icoon is van wat dan ook. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb ook zoiets gehad zat ik op woensdag (ingame) te wachten tot 00.00 voorbij niks? en toen ingame een week later stond er dat ik een date had misschien ook bij jou het geval? Reageren
njeg0d Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Hier is Little Italy: Gewoon wachten op de volgende zaterdag geloof ik. Bewerkt: 18 december 2008 door njeg0d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.