acerjason Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 hallo iedereen ik gta4 voor de pc gekocht ik heb alles geistaleerd en in gelogd om onlige te spelen maar als ik op play druk gebeurt er niks meer help ik speel gta games graag help mij plies ik heb hulp nodig heeeeeeeelp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 wat meer info graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Heb je het spel zelf wel geinstalleerd? Dus niet alleen Social Club, start de installatie anders nog eens want nadat hij 'gefinished' is met Rockstar Social Club gaat hij nog verder mits je de autorun.exe (met de chinese tekens) niet hebt weggeklikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Heb je je aangemeld bij social club? Heb je een account aangemaakt bij LIVE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.