Jump to content

Videoeditor


WarGamer599

Recommended Posts

Ik heb de GTAIV videoeditor nu een paar keer uitgeprobeerd.

Ik vind hem erg gebrekkig, ik ben gewend filmpjes te maken met WMM en dat is veel uitgebreider.

Ik snap nie eens hoe j in deze editor bijv filmpjes moet inkorten.

Ook jammer dat er alleen muziek uit het spel onder kan.

Zijn er meer mensen met dit soort problemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet egt een probleem, het is meer jouw mening zoals je het uitlegt

Tja.... -

Das wel waar. Maar goed blijft een vrij domme editor, aan de ander kant ist wel het enige spel dat zó uitgebreid is dat zoiets er bij zit.

Wat ik wel een probleem vind is dat je van alle clips één screen ziet als j ze moet selecteren in editor.

Aan die screens kun j ze herkennen, alleen bij mij gebeurt het heel vaak dat er alleen maar vage strepen in staan.

Daardoor moek ze allemaal eerst af spele voordak weet welke het is.

Dát noem ik wel een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Raadpleeg WikiGTA bij al je problemen m.b.t. GTA. Ik heb er een tijdje geleden een hele pagina over de Video Editor geschreven (deze is niet up-to-date dus er kunnen kleine foutjes in zitten), kijk hier dus maar eens. Filmpjes inkorten doe je bij Transitions, en dan Cut. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Raadpleeg WikiGTA bij al je problemen m.b.t. GTA. Ik heb er een tijdje geleden een hele pagina over de Video Editor geschreven (deze is niet up-to-date dus er kunnen kleine foutjes in zitten), kijk hier dus maar eens. Filmpjes inkorten doe je bij Transitions, en dan Cut. ^_^

K heb geen flauw idee hoe dat "cut"dan werkt.

Want dat moet j dan slepen en tussen de clipjes in plaatsen (legt de video-editor zelf uit)

Maar wat j dan moet doen is mij een raadsel.

Verder stond r idd nog een foutje in j pagina op wikiGTA.

Je schrijft nl dat alle muziek uit GTA te vinden is.

Maar van sommige zenders staan er bijv maar 2 of 3 nummers terwijl r veel meer zijn.

(vrij irritant).

Link to comment
Delen op andere websites

Oke en ik heb ook een vraag weet iemand hoe je bijvoorbeeld als je je filmpie ge-edit hebt je hem daarna miss als nog met WMM kan bewerken ?

Ja dat kan, als j het filmpje heb geupload dan kun j het later in de map>Documenten>Rockstar Games>GTAIV>Videos> terugvinden.

Ik weet niet of je móet uploaden of dat alleen exporteren naar de Gallery genoeg is om het filmpje in die map terug te kunne vinde.

Overigens kan ik zelf opeens geen clips meer exproteren naar de Gallery. K krijg iedere keer de melding "Your system dos not have enough recourses to export at this resolution" (k weet de exacte text nie meer, maar hiet ging het om)

Het stommme is dat het eerst wel kon met de zelfde resolutie, k had r nix aan veranderd.

Hebben meet mensen dit?

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...