mattert Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, als het vekeerd is kan iemand deze dan naar die plek zetten. Ok ik was gewoon beetje aan het kl**e met de politie toen de LCSD kwam met zoon swat wagen Ik stapte erin en kreeg gratis ammo, ik weet niet of deze al bekend is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Was in San andreas dacht ik ook al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Dit was al lang bekend, het is hetzelfde als je gewond bent en je stapt in een Ambulance dan je Automatisch een stukje Health erbij krijgt. En bij de S.W.A.T. wagen met Armor, niks nieuws eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Als je in een politie wagen stapt, dan krijg je ook automatisch 5 kogels voor je shotgun (of een shotgun met 5 kogels als je die nog niet had). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Als je in een politie wagen stapt, dan krijg je ook automatisch 5 kogels voor je shotgun (of een shotgun met 5 kogels als je die nog niet had). En dat is ook waar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 van de 5 kogels en beetje health ook, maar had nog nergens gehoord over de ammo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Whoepsidooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.