Timos Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik heb een vraagje, hoe instaleer je een Theme voor windows XP? Zoals dit: Met zulke knopjes etc. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ga eens even naar start en dan 'help en ondersteuning'. Even 'thema' invullen bij zoeken.. misschien dat daar dan het e.e.a. staat Reageren
Ironfist Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 theme xp is een stukje software dat je moet downloaden,maar voor de rest weet ik ook niks :unsure: Reageren
Timos Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 is het legaal? Want ik wil geen Illegale dingen op mijn pc.. Reageren
Timovich Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Met zulke knopjes etc. Dat screen is van mijn Pc :lol: Download HIER Style XP, dit heb je nodig om themes te installeren en te kiezen. Ook zitten hier al veel themes bij. Op bijvoorbeeld Themexp.org kan je er ook heel veel downloaden. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Je kunt ook Window Blinds gebruiken. Link En je kunt de themes downloaden van link Reageren
Timos Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ja, ik heb nu WindowsBlind, Nu heb ik een mooie skin, maar hoe zet ik hem er op? Ik zie dit: Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ja, ik heb nu WindowsBlind,Nu heb ik een mooie skin, maar hoe zet ik hem er op? Ik zie dit: Apply changes ? Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ja, ik heb nu WindowsBlind,Nu heb ik een mooie skin, maar hoe zet ik hem er op? Ik zie dit: Apply changes ? Volgens mij heeft hij een Trial versie ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.