Jesse1999 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Hallo, Ik heb laatst de missie Taking in the Trash in GTA 4 gedaan en daarna zou er een nieuw safehouse moeten zijn in Alderney, maar deze is er niet ik heb door zoeken op google wel de plaats gevonden. Ik kan naar binnen en tv kijken maar slapen (opslaan) kan niet en er zijn ook geen markers voor kleding. Ik kan alleen maar tv kijken. Hoort dit of hoe kan ik dat oplossen? Jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb laatst de missie Taking in the Trash in GTA 4 gedaan en daarna zou er een nieuw safehouse moeten zijn in Alderney, maar deze is er niet ik heb door zoeken op google wel de plaats gevonden. Ik kan naar binnen en tv kijken maar slapen (opslaan) kan niet en er zijn ook geen markers voor kleding. Ik kan alleen maar tv kijken. Hoort dit of hoe kan ik dat oplossen? Jesse Als je in de buurt van de kast gaat staan kan je dan wel je kleren veranderen? Probeer dat eens, als dat gaat kan je ook opslaan, soms sta je net verkeerd en lukt het niet om op te slaan/kleding veranderen. Dus gewoon beetje rondlopen in het hoekje daar bij het bed. Edit: Hoort dit BTW niet in Missie Hulp? Bewerkt: 12 december 2008 door W1ckeD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesse1999 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb helemaal geen marker en ook geen Safe house op de kaart, het enige wat ik kan doen is naar binnen gaan en TV kijken voor de rest niks. Waneer kan dat wel na die missie? (P.S. dit is toch missie hulp?) Jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Als ik jou was dan zou ik eerst gewoon verder gaan met wat missies. Waarschijnlijk zal Ray je vanzelf wel bellen dat je een huis erbij hebt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets met je savegame is. In dat geval moet je een nieuw spel beginnen om het huis te hebben of je moet iemand anders zijn savegame gebruiken (is alleen nog niet mogelijk, misschien dat die optie later nog komt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesse1999 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 heb al wat missie's gedaan ben bij Phil enzo.. en nog steeds niks. Tot welke missie kan dat duren? Jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik zou me toch een beetje zorgen gaan maken en ik zou maar eens nadenken om overnieuw een savegame te beginnen als ik jou was. Het kan natuurlijk zijn dat dat huis je niks kan schelen, dan ga je gewoon door hoewel ik denk dat dat huis wel degelijk belangrijk voor je is. Ik zou overnieuw beginnen of nog een tijdje missies doen en Ray zelf een keertje opbellen of iets in die richting. Vooral hem een keertje opbellen kan resultaat opleveren dus probeer dat zeker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesse1999 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Opbellen heb ik al 5 keer gedaan maar ik ga nog wel wat missie's doen het huis is wel handig ja maar gelukkig is dat niet het enoge safe house! heb er nog 2 of 3 andere. Jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Dat natuurlijk wel, maar ik hoop voor je dat je wordt gebeld. Je zult Ray namelijk in Pest Control moeten vermoorden dus ik zou daar wel op letten want ik zou werkelijk niet weten wat er gebeurt wanneer je het huis nog niet hebt en hij dood is.. Dat je er nu al in kan daar kan ik weinig over zeggen omdat ik niet zeker weet of dit normaal of niet normaal is maar misschien dat je tijdens het telefoontje bent aangereden of iets in die richting. Pest Control is overigens een missie van Pegorino.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesse1999 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 OK Bedankt voor je hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesse1999 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb het Safe House!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Oké, fijn dat het toch is gelukt maar waar heeft het nu uiteindelijk aan gelegen? Misschien dat die informatie handig kan zijn wanneer anderen met dezelfde problemen komen. En als jij trouwens weer zo'n probleem krijgt is het misschien beter dat je eerst gewoon een paar keer ze belt en een paar keer gaat slapen want 9 van de 10 keer helpt dat wanneer mensen zitten te wachten op een bepaald telefoontje. Dubbel posten is trouwens nergens voor nodig, gebruik in het vervolg even de 'Bewerk' knop. Je vindt hem onder elke post die van jou afkomstig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.