_robbert_ Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) HELP ik wil een mooie server maken voor LAN maar ik snap de scripting niet wa moet ik doen? bv hoe ik een auto moet plaatsen of cmmds of dat je guns kan kopen dank je Bewerkt: 12 december 2008 door _robbert_ Reageren
Beany Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zou dit topic even doorlezen als ik jou was. Dit heeft mij ook heel erg geholpen om de basis een beetje onder de knie te krijgen. Het gaat niet alleen over het online krijgen van de server maar ook over commands maken, auto's spawnen etc. Reageren
_robbert_ Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ja die heb ik wel eens door gelezen maar het hielp niet echt bv waar moet je dat dan zetten en zo Reageren
Sandra Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ja die heb ik wel eens door gelezen maar het hielp niet echt bv waar moet je dat dan zetten en zo Dan heb je niet goed gelezen... Het toevoegen van voertuigen moet ook bij “public OnGameModeInit()” gebeuren. komt rechtstreeks uit die tutorial... Bewerkt: 13 december 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.