gta master 1 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) hallo, Ik was net met Ely op Playstation Home (beta) (is vet btw). We waren aan het dansen bij DEZE trailer/liedje. ik heb alles opgenomen met mn PVR en ik wou er een filpje voor youtube mee maken, met dat liedje natuurlijk...maar ik kan het nergens vinden....wie weet waar het te vinden is??? Alvast bedankt, GTA MAster 1, EDIT: een link naar een donload voor het filpmje is ook goed Edit 2: Hier mag een slotje op , ik heb al en ander liedje gebruikt Bewerkt: 12 december 2008 door gta master 1 Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb al wel het originele liedje gevonden en de artist: Jonny 8 Track - Whole World Maar ik weet nog niet waar je het kan downloaden... Ik ga nog even verder zoeken.. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb al wel het originele liedje gevonden en de artist: Jonny 8 Track - Whole WorldMaar ik weet nog niet waar je het kan downloaden... Ik ga nog even verder zoeken.. Ik weet genoeg plaatsen waar je die kan downloaden, maar dit is helaas illegaal en mag hier niet besproken worden. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Edit 2: Hier mag een slotje op , ik heb al en ander liedje gebruikt Effe een vraaje waar staat je filmpje eigenlijk? Ik wil het wel is zien. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Edit 2: Hier mag een slotje op , ik heb al en ander liedje gebruikt Effe een vraaje waar staat je filmpje eigenlijk? Ik wil het wel is zien. Link in goede kwaliteit: klik (bekijk in goede kwaliteit) Bewerkt: 13 december 2008 door Ely Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.