Doblie Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Hallo, Ik heb alles keurig geïnstalleerd, alleen nou doet de PLAY button van Social Club het niet, hij geeft de volgende foutmelding: Application Failed to Launch. The application you are attempting to launch no longer exists. Please reinstall the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Opnieuw installeren werkt niet. Wie weet wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Je hebt je al aangemeld op de Social Club? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doblie Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Je hebt je al aangemeld op de Social Club? Ja, heb ik gedaan. Ik heb GTA IV nu aan de praat gekregen, maar de button doet het nog steeds niet, heel apart. Het spel haaaaaaaaaapert enorm, ligt dat aan mijn videokaart of aan mijn RAM-geheugen? Groeten, Doblie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Zal wel gewoon aan je pc liggen, processor, videokaart enz. Zo'n beetje iedereen heeft dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Inderdaad, bekend probleem, het spel rammelt nogal, de patch die eraan komt zal dit (hopelijk) gaan oplossen. Tot nu toe moet je ff geduld hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) En je PC specificaties zijn? Als het te laag is kunnen er problemen optreden. @ W1ckeD, sommige problemen kunnen niet worden opgelost door een patch Dan is de hardware gewoon niet voldoende. Bewerkt: 12 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.