Jesse1999 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hallo, Ik heb laatst de missie Taking in the Trash in GTA 4 gedaan en daarna zou er een nieuw safehouse moeten zijn in Alderney, maar deze is er niet ik heb door zoeken op google wel de plaats gevonden. Ik kan naar binnen en tv kijken maar slapen (opslaan) kan niet en er zijn ook geen markers voor kleding. Ik kan alleen maar tv kijken. Hoort dit of hoe kan ik dat oplossen? Jesse Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 je krijgt later een telefoontje van ray dat je dat huis mag hebben. Reageren
Jesse1999 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik heb al 3 andere missie's gedaan zeker al 15/30 min bezig en nog steeds niks, (nou heb hem een keer opnieuw geladen) Hoe lang duurt dat dan? Jesse Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb al 3 andere missie's gedaan zeker al 15/30 min bezig en nog steeds niks,(nou heb hem een keer opnieuw geladen) Hoe lang duurt dat dan? Jesse Ik had hetzelfde probleem. Ik ben toen missies op het andere eiland gaan doen. Toen kreeg ik op een gegeven moment een smsje van Ray dat hij me in de gaten wilde houden en dus kreeg ik een safehouse op het laatste eiland. Maar ik kreeg hem ook pas na een aantal missies. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik weet het niet zeker, maar heb je (Mirrrr) niet net de missie Smackdown gedaan van Derrick? Want volgens mij krijg je je savehouse pas vanaf die missie. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik weet het niet zeker, maar heb je (Mirrrr) niet net de missie Smackdown gedaan van Derrick? Want volgens mij krijg je je savehouse pas vanaf die missie. In een ander topic zei ik precies hetzelfde. het moet toch echt ff aangepast worden op Wiki. Iedereen raakt verward. Reageren
Jesse1999 Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hallo, Bedankt voor jullie reacties Kan me alleen niet heugen dat ik 2 topics geopend heb. Jesse (P.S. ik heb hyet safe house al!! (Na 6 missie's ofzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.