1974 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Hier is mijn nieuwste creatie, een Paint Video, het is nogal slecht voor animatie, maar ik heb mijn best gedaan. Hier het Orgineel PS:Het geluid is nogal bagger. PS2:Het einde is ook een beetje bagger gemaakt. Bewerkt: 13 december 2008 door 1973 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 woow erg goed getekend er toch past het erg goed. wat ik wel zou willen aanraaden is meer plaatjes achter elkaar bij het praten zo dat je een beetje ziet dat gepraat word. maar ik weet niet wat je bedoeling hier achter was voor een rate zou ik een 8,5 geven vind het erg goed gemaakt!! Reageren
1974 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 woow erg goed getekend er toch past het erg goed. wat ik wel zou willen aanraaden is meer plaatjes achter elkaar bij het praten zo dat je een beetje ziet dat gepraat word. maar ik weet niet wat je bedoeling hier achter wasvoor een rate zou ik een 8,5 geven vind het erg goed gemaakt!! Dat is het nou juist zo hoort het, zoals dit. Snap ie ? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 ja nee ja oke.. dat wist ik niet maar ik bedoel voor jouwn eigen creatie, om het te verbeteren zou ik daarvoor gaan. maar als je het wil zoals dat laatstje filmpje moet ik het wel een 10 geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.