Jump to content

Rare progammatjes


Roxx0rz

Recommended Posts

ik heb sinds kort een aantal rare dingen in mijn "lijst" staan, het zijn: mediaacces, gah95-nog wat (staat niet op de screenshot) en nog 1.... kan iemand zeggen hoe ik dit weg kan krijgen? mijn pc is sindsdien ook heel traag, ik heb al anti virus en adware removers er overheen gegooid (AVG antivirus, Ad-aware, Spybot, Adwarespy) alleen die hebben het niet weg kunnen halen.. kan iemand mij helpen?

*edit by BrokenTable: niet werkende te grote image verwijderd

edit: Oh ja, en als ik een van die progammaatjes probeer te verwijderen uit die lijst, start mijn pc opnieuw op.... echt bizar :angry: :unsure:

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

norton.... hmmmmm (het slechtste anti virus ooit!!!) maakt je pc langzaam, verwijderd niks en is onzin.... hitman pro vindt ik ook slecht en spysweeper klinkt verd8.... ik wil alleen een manier om ze weg te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

norton.... hmmmmm (het slechtste anti virus ooit!!!) maakt je pc langzaam, verwijderd niks en is onzin.... hitman pro vindt ik ook slecht en spysweeper klinkt verd8.... ik wil alleen een manier om ze weg te halen.

nou bomb..

1. jij KENt dan echt niks van computers!!!!!!!!

2.norton is goed!!!!!

3.HITMAN pro is ook heeeeell goed !!!!!!!

4.SPYSWEEPER is ook heeeell goed!!!,en ik heb SPYSWEEPER en die werkt perfect!! en verwijdert,virusen,spyware, :D , en adware,enzzzz

dus bomb. denk eerst na over wat je zegt

en ik raad je SPYSWEEPER aan

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou jongen, jij wilt dat wel heel graag melden he?

Ikheb norton antivirus 2005 en me computer gaat zo snel als een straaljager, dus ik weet niet wat jij met je pc heb gedaan. Natuurlijk moet je wel de legale versie hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

norton is bullshit, kappen ermee....

probleem verholpen :) : Uitvoeren> MSCONFIG> dingetje uitschakelen> kijken waar die kut bestandjes staan> Verwijderen van die bestandjes> gefixt :):D :D :D

pc is weer bloedsnel als gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

NORTON IS EEN KUT PROGRAMMA EN DAAR MEE UIT!

en ik weet heeeeeeeeel veel van pc's norton maak je pc zo sloom als een slak

Als je zo veel van een pc werk is je beveiliging anders heel kut. ;)

Edit: Neem XP

Werk zelf met norton system works 2005 en werkt perfect(de illegale versie zelfs nog).Werkt erg goed nooit problemen nergens last van.

Als je pc sloom is van norton heb je waarschijlijk een verouderd syteem, norton vraagt namelijk veel van je virtueel geheugen.

Een andere mogelijkheid is dat norton gecrast is tijdens de instalatie. Dan gaat je pc heel sloom lopen.

Je moet dan ctr alt del drukken en ccap.exe(Kan fout geschreven zijn) be-eindigen..

Daarna alles van norton van je pc verwijderen en je pc opnieuw opstarten en norton van af de cd laten scannnen.

Ewoud

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik voor deze problemen gewoon AntiVir en Die Spyware shit van Microsoft en anders kan alijd je pc formateren. Ook als je XP installeert en dan SP2 zal helpen denk ik dat houd veel van die rommel wel tegen.. :)

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

NORTON IS EEN KUT PROGRAMMA EN DAAR MEE UIT!

en ik weet heeeeeeeeel veel van pc's norton maak je pc zo sloom als een slak

In iets normalere bewoordigen de volgende keer graag. En niet in hoofdletters, schreeuwen is nergens voor nodig. Als je Norton je systeem vind vertragen, moet je eens McAfee proberen....

Je weet heeeeeeeel veel van computers zeg je, maar een image verkleinen naar max 640px breed (zie forumregels) lukt je niet?

Daarnaast: als je zoveel van computers weet, waarom vraga je onze hulp om deze programmatjes te verwijderen? Dat moet voor jou een makkie zijn...

en: je sig is te hoog. De image + de (imo. totaal mislukte) ascii-art is meer dan 200px. Jij als computer-goeroe had dat moeten weten.

Link to comment
Delen op andere websites

P.S. ik heb windows 98

had je ook wel ff eerder kunnen zeggen.

jij als comp-deskundige had allang moeten weten dat XP beter dan 98 is.

En dat Norton 2005 niet optimaal werkt onder 98.

Uitvoeren> MSCONFIG> dingetje uitschakelen> kijken waar die kut bestandjes staan> Verwijderen van die bestandjes> gefixt

graag wil ik van de deskundige weten wat je met "dingetje" bedoeld.

ik bedoel deskundige opereren niet met zulke woorden.

norton.... hmmmmm (het slechtste anti virus ooit!!!) maakt je pc langzaam, verwijderd niks en is onzin.... hitman pro vindt ik ook slecht en spysweeper klinkt verd8

waarom vind je hitman slecht dan? hitman kan er ook nix aan doen dat jij geen engels beheerst.

omdat spysweeper verdacht klinkt gebruik je het niet? ik vindt dat je niet echt open staat voor nieuwere programma's

pc is weer bloedsnel als gewoon

voor zo ver mogelijk op 98 bedoel je :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...