Jump to content

Achievements (GTA 4 PC)


FerdinandeZ

Recommended Posts

Hey

Nou heb ik met best veel pijn en moeite 3 Achievements gedaan, namelijk met de heli onder de bruggen door en wheelie. Vooral dat ik die met de heli had gehaald vond ik wel leuk. nu ga ik online knal zoeen rockstar gast dood waarvoor ik ook een achievement krijg. Zijn al mijn achievements voor die dag (vandaag) weg.

Hoe kan dat?

en natuurlijk de vraag of ze terug komen, of moet ik alles weer opnieuw doen?

En als ik ze opnieuw moet doen, waar moet ik dan de volgende keer rekening mee houden, zodat het niet weer gebeurd?

Greetz Fer

Bewerkt: door FerdinandeZ
Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Nou heb ik met best veel pijn en moeite 3 Achievements gedaan, namelijk met de heli onder de bruggen door en wheelie. Vooral dat ik die met de heli had gehaald vond ik wel leuk. nu ga ik online knal zoeen rockstar gast dood waarvoor ik ook een achievement krijg. Zijn al mijn achievements voor die dag (vandaag) weg.

Hoe kan dat?

en natuurlijk de vraag of ze terug komen, of moet ik alles weer opnieuw doen?

En als ik ze opnieuw moet doen, waar moet ik dan de volgende keer rekening mee houden, zodat het niet weer gebeurd?

Greetz Fer

welkom op het forum en misschien heb je niet gesaved? of je auto save is off?

Link to comment
Delen op andere websites

welkom op het forum en misschien heb je niet gesaved? of je auto save is off?

Normaal moet je niet saven voor achievements. ;) Maar ik denk dat je last hebt van een soort bug die vele mensen hebben, heb je de nieuwe patch van Rockstar al geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

welkom op het forum en misschien heb je niet gesaved? of je auto save is off?

Normaal moet je niet saven voor achievements. ;) Maar ik denk dat je last hebt van een soort bug die vele mensen hebben, heb je de nieuwe patch van Rockstar al geïnstalleerd?

ik vind de neiuwe patch niet echt werken. bij mij is 't juist allemaal slechter op geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gesaved voordat ik de achievement heb gehaald en nadat ik de achievement gehaald heb, heb ik ook gesaved omdat ik online wou. En aangezien je online gaat is er soms kans dat de verhaal opnieuw begint, dan gewoon ff je gesavede bestand laden.

Vandaag dacht ik van, dan zal ik de achievements maar opnieuw doen maar wanneer ik onder een paar bruggen door vlieg met de heli, krijg ik niet te zien hoeveel ik er nog moet. Dus het spel weet dat ik het heb gehaald, maar windows live niet.

Gisterenmiddag had ik achievements gehaald en gisterenavond ben ik ze kwijt geraakt. Dus voor patch en vandaag nog steeds niks te zien of ik me achievements terug had

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gesaved voordat ik de achievement heb gehaald en nadat ik de achievement gehaald heb, heb ik ook gesaved omdat ik online wou. En aangezien je online gaat is er soms kans dat de verhaal opnieuw begint, dan gewoon ff je gesavede bestand laden.

Vandaag dacht ik van, dan zal ik de achievements maar opnieuw doen maar wanneer ik onder een paar bruggen door vlieg met de heli, krijg ik niet te zien hoeveel ik er nog moet. Dus het spel weet dat ik het heb gehaald, maar windows live niet.

Gisterenmiddag had ik achievements gehaald en gisterenavond ben ik ze kwijt geraakt. Dus voor patch en vandaag nog steeds niks te zien of ik me achievements terug had

Ik heb dat ook ik had net op het vliegveld (4 sterren :() wheelie rider achievment gedaan blij als er staat prestatie unlocked ga ik ff online spelen volgende dag weg :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...