Wickedmen Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) m.n zoveelste topic in zo.n korte tijd ik heb een probleem ik had drie dagen geleden prison break aflevering 5 gedownload van seizoen 4 maar toen ik een snelkoppeling op bureaublad plaatste kreeg ik hele tijd dit (kijk plaatje) als ik een optie kies start verkenner wel opnieuw op maar dan kreeg ik weer dat ik heb maar na 3 seconden krijg ik weer de foutmelding en kan ik nergen.s op klikken na het orginele bestand verwijdert te hebben via een hele omleiding werkte hij weer maar ik krijg nu 3 per dag zo.n foutmelding als ik verkenner opnieuw opstart gaat hij weer verder maar na 2 uurtjes komt die foutmelding weer en start ik verkenner zonder problemen weer opnieuw op wie kan me helpen p.s:ik ga binnenkort met ad-aware scannen mijn neef denkt dat het probleem bij spyware ligt en mijn neef heeft meer verstand van computers dan ik Bewerkt: 13 december 2008 door adilovn Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Kan je misschien met punten en/of komma's typen, dan kunnen we je verhaal denk ik beter volgen. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Kan je misschien met punten en/of komma's typen, dan kunnen we je verhaal denk ik beter volgen. zo goed Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 is het niet verstandig om van je gegevens een backup op een externe schijf te maken en gewoon windows te formatteren? je hebt windows behoorlijk verneukt aangezien dat niet hoort, opnieuw installeren lijkt mij wel het beste, dat voorkomt verdere problemen. Reageren
XiPE Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Heb ooit eens hetzelfde probleem gehad, heb toen gewoon Windows opnieuw geïnstalleerd met CD, maar had niets belangrijk op Pc staan, dus wat ik kwijt was was niet zo erg. Bewerkt: 13 december 2008 door XiPE Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 en nu iemand die me wel kan helpen want ik mag niet van me ouders windows opnieuw installeren Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Kan je misschien met punten en/of komma's typen, dan kunnen we je verhaal denk ik beter volgen. zo goed Ik zie nog steeds geen enkele punt of komma in je zinnen staan. Of naja enkele waar ze niet moeten. Wat betreft de Windows Verkenner, meestal ligt het aan een programma die zichzelf lekker eventjes laat vast lopen en dan denkt ik heb Windows Verkenner nodig en laat die vervolgens ook crashen. Scan anders eens met Asquared Anti-virus, het kan ook zijn dat je wat last hebt van Malware. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) mischien dat ik de dader heb gevonden ik heb de afgelopen maanden als ik scande op fouten via cclenaer kreeg ik steeds een fout dat iets te maken had met explorer ik drukte altijd op verwijderen maar ik heb de back-ups nog wel vandaag kreeg ik geen foutmelding dat verkenner het niet meer deed maar nu krijg ik weer die fout over explorer via ccleaer (zie screen) Bewerkt: 14 december 2008 door adilovn Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Probeer Windows Vista eens te herstellen. Dan hoef je niet de hele pc leeg te halen, maar dan worden de verloren bestanden wel weer terug gezet. Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Dudes, geef geen dratische tips als je niet eens een idee hebt wat het kan zijn. Je zei dat je Prison Break hebt gedownloaded. Daar zit jouw probleem. Sommige video's zijn namelijk zo lachwekkend slap gecodeerd door mensen die snel punten willen halen bij een filesharing site, dat die fouten bevatten. De meeste fouten kun je negeren, media spelers doen dat ook. Je ziet dan een foutje in de video (op een bepaald tijdstip een foute pixel ofzo, niet iets om je zorgen over te maken). Als de fout in de codec zit heb je een probleem, je kunt het dan niet afspelen/afspelen met vele fouten. Windows heeft vaak de neiging om dingen voor jou te doen, in jouw geval dus video's previewen. Hij laat dan een screen zien die het eerste beeldje van de video bevat. Jammer genoeg heeft jouw video dus een fout, en als Windows Verkenner de video wilt gaan previewen voor jou stuit hij op een fout. Hij weet niet wat die ermee moet doen, en gaat dood. Oplossing: Verwijder/download opnieuw. Als je de aflevering echt wilt bekijken moet je even het op een CDtje branden (data) en bekijken op je DVD-speler (DIVX-speler). Die negeren meestal fouten. Extra tip: In jouw geval krijg je meestal een foutmelding, maar werkt alles nog totdat je op 'Niet Verzenden/Wel verzenden/andere tekst' drukt. Dus sleep het venster naar een onopvallende plek (helemaal onderaan werkt vaak ook lekker) en ga door waarmee je bezig bent. Bijvoorbeeld met het verwijderen van het bestand of branden van het bestand. De meeste brandprogramma's hoeven niets te previewen in de data-burn mode, (je kunt moeilijk een .dll previewen) dus hoef je je daar niet druk over te maken. Bewerkt: 19 januari 2009 door ikt Reageren
Wickedmen Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dudes, geef geen dratische tips als je niet eens een idee hebt wat het kan zijn.Je zei dat je Prison Break hebt gedownloaded. Daar zit jouw probleem. Sommige video's zijn namelijk zo lachwekkend slap gecodeerd door mensen die snel punten willen halen bij een filesharing site, dat die fouten bevatten. De meeste fouten kun je negeren, media spelers doen dat ook. Je ziet dan een foutje in de video (op een bepaald tijdstip een foute pixel ofzo, niet iets om je zorgen over te maken). Als de fout in de codec zit heb je een probleem, je kunt het dan niet afspelen/afspelen met vele fouten. Windows heeft vaak de neiging om dingen voor jou te doen, in jouw geval dus video's previewen. Hij laat dan een screen zien die het eerste beeldje van de video bevat. Jammer genoeg heeft jouw video dus een fout, en als Windows Verkenner de video wilt gaan previewen voor jou stuit hij op een fout. Hij weet niet wat die ermee moet doen, en gaat dood. Oplossing: Verwijder/download opnieuw. Als je de aflevering echt wilt bekijken moet je even het op een CDtje branden (data) en bekijken op je DVD-speler (DIVX-speler). Die negeren meestal fouten. Extra tip: In jouw geval krijg je meestal een foutmelding, maar werkt alles nog totdat je op 'Niet Verzenden/Wel verzenden/andere tekst' drukt. Dus sleep het venster naar een onopvallende plek (helemaal onderaan werkt vaak ook lekker) en ga door waarmee je bezig bent. Bijvoorbeeld met het verwijderen van het bestand of branden van het bestand. De meeste brandprogramma's hoeven niets te previewen in de data-burn mode, (je kunt moeilijk een .dll previewen) dus hoef je je daar niet druk over te maken. dat heeft er niks mee te maken want als ik mijn mp3 erin stop en ik ga naar computer(ik heb vista) en ik klik rechtermuisknop op mijn mp3 en ik klik op veilig verwijderen dan krijg ik de melding dat ik de mp3 veilig kan verwijderen maar als ik dan het venster sluit(computer) dan krijg ik die foutmelding weer Reageren
GTA-GamerXbox Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Doe eens sfc /scannow, zoekt naar beschadigde bestanden en vervangt die Reageren
Wickedmen Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Doe eens sfc /scannow, zoekt naar beschadigde bestanden en vervangt die wat is dat overigens vind ik het wel vreemd de laaste paar dagen krijg ik niet meer de foutmelding maar dat was vorige keer ook zo Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik adviseer het gewoon nog een keer. omdat dit jouw 4e keer geloof ik al is met dit probleem adviseer ik gewoon een herstel, leen van iemand die je kent de vista disc(natuurlijk wel dezelfde versie) en gebruik de repair functie. Zo'n fout hoort niet, en al helemaal niet als je het al 4 keer hebt gehad. Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik adviseer het gewoon nog een keer. omdat dit jouw 4e keer geloof ik al is met dit probleem adviseer ik gewoon een herstel, leen van iemand die je kent de vista disc(natuurlijk wel dezelfde versie) en gebruik de repair functie.Zo'n fout hoort niet, en al helemaal niet als je het al 4 keer hebt gehad. 4 foute bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.