Jump to content

z-moddeler WAAR HAAL IK DIE ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil graag auto's repainten in GTA san andreas

nu hoorde ik dat je daar de z-moddeler voor moet hebben

waar kan ik die halen ??

mvg marco

Bewerkt: door nemepro
Geplaatst:
ik wil graag auto's repainten in GTA san andreas

nu hoorde ik dat je daar de z-moddeler voor moet hebben

waar kan ik die halen ??

mvg marco

Het kan ook met 3DS Max of Gmax.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tjerk, aan die link heb je niks, het gaat om gta sa en met zmodeler 1 kan je de gta sa .dff files niet importeren.

Dat kan wel met versie 2 alleen moet je daarvoor betalen om te kunnen importeren.

Geplaatst:

Precies, Zmodeler kostte de laatste keer dat ik ernaar gekeken heb, zo'n 60 euro om te registeren, deze prijs blijft stijgen. Een stuk minder dan 3dSMax, waarvan heb gehoord dat de prijs rond de €1000 ligt.

Daarnaast leer je geen van deze programma's "zo maar even" bij een impuls van "ik wil dat leren". Dus tenzij je écht er goed over nagedacht hebt, en een echte doorzetter bent, geef ik je weinig kans dat je ermee door zult gaan.

(Overbodige info: Het helpt als je dislectie hebt, dan denk je veel makkelijker ruimtelijk dan mensen die dat niet hebben, en dat is een grote gave als je wilt leren moddelen :7, heb ik laatst gezien bij een of ander programma :puh:)

Geplaatst:
Een stuk minder dan 3dSMax, waarvan heb gehoord dat de prijs rond de €1000 ligt.
Nog meer overbodige info: maak daar maar $3495,- van. Da's een slordige €2.818 als ik de wisselkoers die Google gebruikt mag geloven. Vandaar dat niemand hier dat programma legaal gekocht heeft. :duh:
Nog meer overbodige info: maak daar maar $3495,- van. Da's een slordige €2.818 als ik de wisselkoers die Google gebruikt mag geloven. Vandaar dat niemand hier dat programma legaal gekocht heeft. :duh:

Waarom zeg je dat nou, je verraad ons allemaal :puh:

Dus je hoeft er ook maar niet over te piekeren 3DS Max te kopen. Als je niks van de downloadwereld afweet kan je dan beter Gmax gebruiken. De enige mensen die 3DS Max kopen zijn bedrijven, die spellen ontwerpen. Dit moeten het legaal hebben. Dat is ook waar 3DS Max op gericht is.

Bewerkt: door Beagle
  • 3 weken later...
Of gij zult Maya PLE downloaden

Is KAMS daar al voor uit dan :7

@Hieronder: Omdat jij zeker 2000$ gaat uitgeven aan één programma? Of wil je heel graag dat iedereen warns krijgt en dat overal slotjes op komen? Het is toch juist fijn dat iedereen een beetje flexibel is...

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...