Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 hallo ik heb een mooie ferrari enzo geinstalleerd, alleen daarvoor had ik met vcm een honda accord geinstalleerd, helaas is de naam van de honda niet weggegaan... dus als ik in de enzo stap, dan staat er honda accord weet iemand hoe ik dit kan veranderen? :huh: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Post dit soort dingen in het Modding Forum, en je plaatje (bijlage) is te groot. Reageren
Baffie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Zoiets is niet echt iets modificerends, je moet met de GTAtext editor de naam van de auto (originele) opzoeken. Dan kun je de naam zélf veranderen. M.b.v. de img-tool kunnen zulke dingen niet. Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ok, in het kort: Open de GTAtext editor en voer boven het pad in van het bestand american.gxt (=bijvoorbeeld: C:\Programme Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT\american.gxt) klik nu links Main aan en zoek in de rechterkolom naar een auto, bijvoorbeeld PCJ600 Verander de naam (volgens mij mag je geen enters nemen) en druk op WRITE. Als laatste druk je op SAVE en je naam is gemaakt. Je kan die letters ook andere kleurtjes geven: ~r~ - roze ~h~ -wit ~q~ - paars/rood ~y~ - geel ~w~ - gruis ~p~ - blauw ~o~ - rood ~t~ - groen ~r~Dit ~h~is ~q~een ~y~tutorial ~w~om ~p~te ~o~leren ~t~GXT-en en je krijgt in vc: Stel de volgende keer een vraag over modden in het Modding forum Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) hee, bedankt. sorry voor het verkeerd plaatsen... ik ga het meteen fixen oh ja, welk gta vc modding forum? staat er niet tussen Bewerkt: 16 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 In de index zie je onderaan staan....GTA MODS, druk op GTA modding forum->Gta modding help. Daar kun je een topic openen over je probleem. Reageren
Timos Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 En waar download je die Text Editor dan? Als ie illegaal is hoef ik hem niet maar dan mischien voor andere mensen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=88 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.