Jump to content

GTA IV patch is nu uit


Hanniballz

Recommended Posts

Ik heb de patch geïnstalleerd, en het is er niet beter op geworden. Erger nog; sommige dingen zijn slechter geworden! De camera wordt nu automatisch altijd als ik stil sta naar beneden gedraaid, en onderandere in de menus zijn als er bijvoorbeeld staat "Druk op [F] om te saven" de knoppen voor de xbox of playstation te zien. Dus inplaats van [F] staat er (Y) bijvoorbeeld...

Ik denk dus dat het slim is, als je geen erge problemen hebt met de huidige versie van IV, de patch niet te installeren. Iniedergeval nog niet tot er weer een nieuwe patch uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie op de homepage van GTA4.net ziet dan zie ik ook niets staan van dat de FPS omhoog moeten gaan?

* A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

* Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays.

* Fix to bowling while using certain sensitive mice.

* Fix for ATI 1900 shadows.

* Overall savings to memory.

* Graphic improvements to particle systems and mirrors.

* Multiplayer character settings are preserved.

* Support for DirectInput controllers.

Link to comment
Delen op andere websites

ja pacth genstaleert en heb nog meer problemen als ik benchmarkt nu kom ik aan 21 fps zonder patch 33 fps

nu ingame zelf niets aan te merken tot ik mijn geluid aan dee !

ik hoor aleen maar muziek van de auto dat is al de sfx is voledig verdwenen

vroeger toonde die mijn ram van de vga 485 had en nu nog maar 412 mb ???

elke keer als ik opnieuw opstart nu staat alles op low mag ik altijd verzette echt ik smijt dit spel de vuilbak in !!!!!!

ik heb nog geen ene misisie kunne doen dankzij rockstar het is de laatse keer dat ik een gta nog koop !!!

ik stap maar over naar saint row komt ook uit voor pc mss minder kwa grafisch maar wel speelbaar dan (heb ik gelezen op 9 lives)

als je een spel uitbrengt vind ik tog wel dat zulke problemen niet kunnen

hier mijn spec dat jullie niet denke dat het aan mijn pc ligt

quad core 2.6 ghz 8 mb

assus gamemoederbordje

4 gb ram

xfx 9600 gt xxx

dus aan mijn pc kan het zekr niet liggen he

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dus dat het slim is, als je geen erge problemen hebt met de huidige versie van IV, de patch niet te installeren. Iniedergeval nog niet tot er weer een nieuwe patch uit is.
Het mooie is, je moet het wel installeren als je nog met je savegames verder wil. Je wordt namelijk afgemeld bij Games for Windows Live als je 't niet doet.

Bevindingen zover:

Achievements zijn nog altijd buggy, ik log vandaag in en heb net als gister weer minder punten dan de dag ervoor. Verder even een benchmark gedaan en vergeleken met die van gisteren:

Voor patch

Average FPS: 24.58

Duration: 37.72 sec

CPU Usage: 96%

System memory usage: 62%

Video memory usage: 96%

na patch

Average FPS: 26.28

Duration: 37.26 sec

CPU Usage: 96%

System memory usage: 63%

Video memory usage: 96%

Dus een whopping ~2 FPS meer

Inderdaad is alleen de muziek nog aanwezig, voetstapgeluidjes weg, motorgeluid weg. Lekker...

Edit: Geluid wordt gefixed met een herstart gelukkig.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Kan er iemand 's Nachts spelen/als het regent? Het systeem om dingen te belichten met bijvoorbeeld koplampen faalt in GTA IV. Dingen die je niet ziet worden toch gemaakt. En zijn de memoryleaks trouwens weg? Na lang spelen zit je RAM snel vol :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de patch kon ik GTA IV nog wel goed spelen, gisteren nog een uurtje Multiplayer gedaan zonder grote problemen, maar nu installeer ik de patch en ik kan GTA IV niet meer opstarten! Ik kan op Play klikken bij Social Club en dan krijg ik dat schermpje van GTAIVLaunch.exe en daarna verdwijnt dat schermpje en gebeurt er niets meer. Meerdere met dit probleem?

Drivers zijn up-to-date, en PC is al herstart. GTA IV wil ik niet herinstalleren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo eindelijk de patch is uit, maar nu ik dit dan weer lees, denk ik toch maar dat ik het niet installeer het valt te proberen, maar dat hoort toch niet te mogen? Rockstar zou aan mijn niets meer verdienen ze kunnen hun spellen o zo mooi maken maar als het erop aan komt is het spel testen hun even teveel.

Ik word letterlijk waar nu wel een beetje kwaad op Rockstar, want wat moet ik nu doen? Ik wil Gta iv gewoon lekker kunnen spelen maar nu? Nu hoor ik alleen maar dat de fps omhoog is gegaan, hoe kunnen ze dit maken? Aan mij zullen ze geen geld meer verdienen.

Ik snap echt niet wat Rockstar bezield om dan desnoods deze patch toch te maken, waarom doen ze al die moeite om iets slechter te maken? Kan iemand mijn dit uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...