recromancer Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Voor Foutjes&Fixjes kan je op m'n Topic Terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik ben in de hemel gekomen. gta draait nu nog beter, ik kan render quality nu op highest zetten en dan loopt hij nog steeds soepel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Mocht je - net als ik - problemen hebben met het updaten met behulp van Windows Live, dan kan je de patch ook hier downloaden. Bij mij werkt het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hij loopt wel wat soepeler maar hij valt nog steeds weg als ik wil multyplayeren. Dan komt er te staan je computer is te sloom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacobus Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Heel erg leuk maar ik heb hem al niet meer nodig!!!! Ik heb sinds gisteren een nieuwe videokaart gekocht(het laatste puzzelstukje ) en hij werkt perfect op medium settings!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michellwd84 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 heb de patch geinstaleerd had een probleem met DEP van windows en heb hem nog steeds dus de patch heeft nix geholpen kan gta 4 nog steeds niet spellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik moest de patch downloaden, anders kan ik niet meer online stond er (of zoiets) Nu heb ik nog grotere problemen Bedankt Rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 misschien helpt het als je een mail naar de support van rockstar games stuurt, kunnen zij er iets aan doen, je hebt geen keus, i khb weer geluk dat mijn spel nog steeds goed werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Word dus gewoon wachten op de volgende patch, begin het vertrouwen in Rockstar te verliezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 het was te verwachten, bugs van r*+luiheid van microsoft=waardeloos. Dat het spel uitgesteld was komt door microsoft, zij zijn echt enorm lui om het gewoon ff snel te testen, dan komt het er slecht uit en gewoon maar releasen want anders kost het microsoft geld en dat is wel het minste dat ze willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Changshan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Dit is pas de tweede GTA die überhaupt écht een patch nodig had na release, als ik het goed heb. Da's één van de redenen waarom ik dit spel wel vooruit durfde te bestellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 De patch heeft toch wat dingen verholpen bij mij. De omgeving laadt nu meestal wel, in plaats van dat je niets ziet. FPS is in m'n savehouse >30, maar buiten 5-20 ongeveer. Niet slecht voor mijn X1650 AGP. Ik heb wel een ander probleem: De websites die ik via het internetcafé bekijken, worden niet goed weergeven. De plaatjes worden niet goed weergeven. Heeft iemand anders hier ook last van? Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Celesto Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hij werkt niet bij mij? Hij zegt: Error: Grand Theft Auto IV was not detected. Heb een apart topic gemaakt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=88748 hoop dat iemand een oplossing weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.