pitbul Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 weet niet zeker of dit het goede topic is. maar mijn vraag: Dat trekkertje is gta sa zuigt echt weet iemandt waar een trekker mod is?? een john deere ofzo. want, ik wil me gta zo veer mogelijk modden liefst alle voertuigen. Reageren
Exoit Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Kijk uit dat je niet teveel mod. En je moet het wel goed modden anders slaat je game vast. Reageren
pitbul Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ja dat snap ik Reageren
Exoit Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ok Ik dacht zeg het ff Reageren
pitbul Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ok heb er nu al 38 car mods inzitten, 13 cleo mods, west coast costum mod, 1 hius zelf getextuurd, en ben nog lang niet klaar XD Reageren
Beagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) weet niet zeker of dit het goede topic is. maar mijn vraag: Dat trekkertje is gta sa zuigt echt weet iemandt waar een trekker mod is?? een john deere ofzo. want, ik wil me gta zo veer mogelijk modden liefst alle voertuigen. Trekkertje..? Ik denk dat je een tractor bedoeld..? Ik heb hier een prachtige mod gevonden, die de mower vervangt. Kijk uit dat je niet teveel mod.En je moet het wel goed modden anders slaat je game vast. "Slaat je game vast" klopt niet helemaal. Je game loopt vast. Of je computer slaat af ja dat snap ik Spam. OkIk dacht zeg het ff Spam. ok heb er nu al 38 car mods inzitten, 13 cleo mods, west coast costum mod, 1 hius zelf getextuurd, en ben nog lang niet klaar XD Spam. @Hieronder: Ja, dat weet ik Mijn post was meer om die mod te posten, dat "Spam" was maar een grapje. Bewerkt: 13 december 2008 door Beagle Reageren
pitbul Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 weet niet zeker of dit het goede topic is. maar mijn vraag: Dat trekkertje is gta sa zuigt echt weet iemandt waar een trekker mod is?? een john deere ofzo. want, ik wil me gta zo veer mogelijk modden liefst alle voertuigen. Trekkertje..? Ik denk dat je een tractor bedoeld..? Ik heb hier een prachtige mod gevonden, die de mower vervangt. Kijk uit dat je niet teveel mod.En je moet het wel goed modden anders slaat je game vast. "Slaat je game vast" klopt niet helemaal. Je game loopt vast. Of je computer slaat af ja dat snap ik Spam. OkIk dacht zeg het ff Spam. ok heb er nu al 38 car mods inzitten, 13 cleo mods, west coast costum mod, 1 hius zelf getextuurd, en ben nog lang niet klaar XD Spam. spam wat zeur jij op iedereen zeg jemig de enige die spamt ben jezelf Reageren
yelleyfish Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik heb ook wel autos gemod ( doe ik nogsteeds) maar heb ook vaak lelijke autos bijv. met te grote wielen.. denk daar ook om (heb je vast wel ontekt mar denk zeg het ff....) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.