NickyHendriks Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Na lange tijd geen sigs meer gemaakt te hebben heb ik hier eens wat nieuws en me eerste plaatje gemaakt in CS4 (trial)... Dit is eruit gekomen:Ik heb gebruik gemaakt van een tut van Miek Bewerkt: 13 december 2008 door zamg0d1 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Mooi gedaan! Een 7.9/10 Een goede Sig dus! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Mooi gedaan! Een 7.9/10 Een goede Sig dus! Bedankt dat je hem mooi vind, maar wil je ajb erbij zetten wat mooi is en minder mooi en wat beter kan enzo Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Iemand nog? Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Hij doet me denken aan deze sig van jou: klik, alleen vind ik deze toch wat minder mooi. De render lijkt een beetje erop geplakt, en het lijkt ook niet alsof ze echt valt ofzo. En de achtergrond vind ik persoonlijk iets te druk. De tekst en die brushes over haar heen vind ik wel mooi. 6 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hij doet me denken aan deze sig van jou: klik, alleen vind ik deze toch wat minder mooi.De render lijkt een beetje erop geplakt, en het lijkt ook niet alsof ze echt valt ofzo. En de achtergrond vind ik persoonlijk iets te druk. De tekst en die brushes over haar heen vind ik wel mooi. 6 Zou ik eens iets leuks vertellen? Ik heb geen enkele Brush gebruikt Die 'Bellen' horen in de render Maar bedankt voor je rate. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik ga mee in wat Sprunk zegt de signature die je nu hebt vind ik persoonlijk ook veel mooier. En ik vind de Render nogal saai. Ik ken redelijk wat van Anime en dit is niet één van de renders die ik zou gebruiken maar daar heb je vast een reden voor de kleuren vind ik wel mooi bij elkaar passen maar de achtergrond daar ben ik ook weer niet to tevreden over maar het totaal plaatje mag er wel wezen 7/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Beetje simpel in elkaar gegooid. Achtergrond is niks waard. render erin gepleurd, en een paar effecten. Sorry Zamg0d, deze signature is echt niks. Probeer de render meer naar voren te laten komen, maar toch dmv mooiere effecten toch weer niet, snap je ? Zoek eens een tutorial voor C4D. Beetje bekritiserende post, maar ik hoop dat je er wat aan hebt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Beetje simpel in elkaar gegooid. Achtergrond is niks waard. render erin gepleurd, en een paar effecten. Sorry Zamg0d, deze signature is echt niks. Probeer de render meer naar voren te laten komen, maar toch dmv mooiere effecten toch weer niet, snap je ? Zoek eens een tutorial voor C4D.Beetje bekritiserende post, maar ik hoop dat je er wat aan hebt Ik heb een C4D Tut gevolgd en het was niet simpel in elkaar gooien ik heb er veel aandacht aan bestaad en verscheidene effecten gebruikt... Dus wat er simpel aan is zou k ook niet weten Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Beetje simpel in elkaar gegooid. Achtergrond is niks waard. render erin gepleurd, en een paar effecten. Sorry Zamg0d, deze signature is echt niks. Probeer de render meer naar voren te laten komen, maar toch dmv mooiere effecten toch weer niet, snap je ? Zoek eens een tutorial voor C4D.Beetje bekritiserende post, maar ik hoop dat je er wat aan hebt Ik heb een C4D Tut gevolgd en het was niet simpel in elkaar gooien ik heb er veel aandacht aan bestaad en verscheidene effecten gebruikt... Dus wat er simpel aan is zou k ook niet weten Hij oogt gewoon wat simpel. Thats it =] Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Beetje simpel in elkaar gegooid. Achtergrond is niks waard. render erin gepleurd, en een paar effecten. Sorry Zamg0d, deze signature is echt niks. Probeer de render meer naar voren te laten komen, maar toch dmv mooiere effecten toch weer niet, snap je ? Zoek eens een tutorial voor C4D.Beetje bekritiserende post, maar ik hoop dat je er wat aan hebt Ik heb een C4D Tut gevolgd en het was niet simpel in elkaar gooien ik heb er veel aandacht aan bestaad en verscheidene effecten gebruikt... Dus wat er simpel aan is zou k ook niet weten Hij oogt gewoon wat simpel. Thats it =] Zie je het verschil qua belichting in me Signature en de Sig in de hoofdpost dan niet? Alleen daarin zitten al velen effecten die het meisje er beter uit laten zien.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.