recromancer Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) De Gta IV patch is sinds Net Uit, maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Bewerkt: 13 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 De Gta IV patch is sinds Net Uit,maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Welke patch? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 De Gta IV patch is sinds Net Uit,maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Welke patch? Greetz Rockstar Patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Fout na de patch: - Grote kans dat je beeld blijft draaien naar linksboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 die hebt ik niet ±D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb het al gefixed. Joystick eruit PC opnieuw opstarten en spelen maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Ja dat was de oplossing van Rockstar is vanwege je Joystick maar ik heb die niet aangesloten dus hebben de mensen die probleem niet meer Bewerkt: 14 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.