HAKAN20TR Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 hoe ga ik naar een fitnes plek (train plek) want bij Gta Iv kon je wel fitnessen hier tot nu toe niet ik of kan datpas later want k ben nog niet zo ver nog maar bij 2 de stad :S:P mijn huis is in de fik :S nu ben ik bij michelle zijn 2 de huis ofzo:P met roman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nooit gehoord van interpuntie? Trouwens, denk niet dat er in GTA:IV een fitness zit, allesinds nog niet tegengekomen hier.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nooit gehoord van interpuntie? Trouwens, denk niet dat er in GTA:IV een fitness zit, allesinds nog niet tegengekomen hier.. Er is ook geen plek om Niko naar fitness te sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Hoe ga ik naar een fitnes plek (train plek), Want bij Gta IV kon je wel fitnessen. Hier tot nu toe niet. Of kan dat pas later? Want ik ben nog niet zo ver, Nog maar bij de 2e stad.Mijn huis is in de fik, nu ben ik bij het huis van een vriend van Mallorie. Zo snapt niemand wat je bedoelt vriend, praat eens duidelijk ABN. Ik heb voor de duidelijkheid de tekst in de quote veranderd. EDIT : Wat zijn jullie snel zeg Bewerkt: 13 december 2008 door forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Nee, je kan niet naar een Fitness plek en je kan ook niet je haar doen veranderen bij een kapper. En je kan ook niet in je onderbroek lopen wat in GTA: San Andreas allemaal wel kon. Vind ik verder wel jammer want op die manier kun je je savegame mooi personaliseren. @Hieronder: Ik klaag niet, ik vertel het topic starter wat hij weten wil.. Bewerkt: 13 december 2008 door Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je kan niet naar een Fitness plek en je kan ook niet je haar doen veranderen bij een kapper. En je kan ook niet in je onderbroek lopen wat in GTA: San Andreas allemaal wel kon. Vind ik verder wel jammer want op die manier kun je je savegame mooi personaliseren. Je klaagt over dingen die al bekend waren voor IV uitkwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.