Jump to content

Hoe denk jij over mods plaatsen, verwijderen enzovoort?  

3 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe denk jij over mods plaatsen, verwijderen enzovoort?

• Ik vind het allemaal ingewikkeld en begin er niet aan.
      2
    • Ik weet hoe het moet en het lukt gewoon.
      7
    • Ik snap er geen barst van, en mijn vice city doet raar met mods.
      2
    • Ik weet wel hoe het moet, maar het lukt me niet.
      0
    • Ik zou willen dat het makkelijker werd, namelijk door.. (vul eigen antwoord in).
      3
    • Ze zijn VET!
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik net doorhad dat mods in VC moesten snapte ik het nog niet, de gta3.img moest je iets replacen, het probleem was later dat er nog alleen-lezen op stond. Nu lukken alle mods bijna, sommige gaan niet, dan zorg ik voor een back-up (die maak ik meestal voor de tijd) en zet ik alles weer terug. Ik heb maar heel weinig mods, als er teveel komen gaat het spel veel te sloom lopen. Ik modificeer liever zelf de handling.cfg en de default.ide, dat gaat handiger.

Geplaatst:

ik vind het allemaal veels te ingewikkeld, en ik vind dat je daarmee de orginalitiet van Gta VC verpest, ik vind het zonde, en mods zijn onnodig voor zo'n mooi klassiek spel

Geplaatst:
ik vind het allemaal veels te ingewikkeld, en ik vind dat je daarmee de orginalitiet van Gta VC verpest, ik vind het zonde, en mods zijn onnodig voor zo'n mooi klassiek spel

Asjeblieft Romero, hoezo klassiek? Na een tijdje wordt het wel saai.

Geplaatst:

Asjeblieft Romero, hoezo klassiek? Na een tijdje wordt het wel saai.

klassiek op de manier dat je er jaren later nog van kan genieten, zonder gebruik te maken van' mods'

Geplaatst:

Ik doe het en het lukt meestal.....er is eigenlijk niks moeilijks aan, wat bestandjes overplakken. Maja, ik mod wel al lang dus ik weet er wel wat vanaf :rolleyes:

Geplaatst:
verkeerd forum

Btw mods zijn vet, als je maar weet hoe je ze moet installeren

Oo excusé moi, ik dacht dat dit wel bij vice city kon. Ik vond mods leuk, maar aangezien ze mijn pc een keertje v3rn3*kt hebben, gebruik ik ze niet meer :ph34r:

Geplaatst: (bewerkt)

VC is leuk door het modden anders is het saai ik vind vc bijna leuker dan sa ( als je hem uit gespeelt heb) want dat is on "ombouw baar" op ps2 :puh: maar op de pc word hij vet bttr! :D

ik weet niet elke mod is betrouwbaar het is net als drugs :puh:

is het goed is het leuk is het slecht is het kt (logisch)

das het risico

Bewerkt: door gta gamer
Geplaatst:

ik denk dat ik maar eens binnekort ga beginne met mod s te instalere die k had gezien

Vice City Underground

Myriad Islands Installer Package Version 0.3

GTA :Liberty City

GTA Revolution V1.0

goede keuzes ? of zijn er een heleboel bugs hierbij of wat?

heb deze gekoze omdat ik graag andere gebouwen en andere dinge zie dan t gewone Vice City en die van LC omdat k wel eens in die stad wil vliege met n copter en rijde met n bike B)

Geplaatst:
Vice City Underground

GTA Revolution V1.0

Het zijn goeie mods allemaal. Ik heb ze allemaal gespeeld. GTA Revolution heb ik zelfs gemaakt.

Mods installeren is een eitje. De readme lezen is het halve werk. ;)

Geplaatst:
Vice City Underground

GTA Revolution V1.0

Het zijn goeie mods allemaal. Ik heb ze allemaal gespeeld. GTA Revolution heb ik zelfs gemaakt.

Mods installeren is een eitje. De readme lezen is het halve werk. ;)

thanx dan zal k ze ff binnekort gaan installe :D

als k toestemming heb van mn pa dan <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...