Jump to content

Hoe denk jij over mods plaatsen, verwijderen enzovoort?  

3 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe denk jij over mods plaatsen, verwijderen enzovoort?

• Ik vind het allemaal ingewikkeld en begin er niet aan.
      2
    • Ik weet hoe het moet en het lukt gewoon.
      7
    • Ik snap er geen barst van, en mijn vice city doet raar met mods.
      2
    • Ik weet wel hoe het moet, maar het lukt me niet.
      0
    • Ik zou willen dat het makkelijker werd, namelijk door.. (vul eigen antwoord in).
      3
    • Ze zijn VET!
      13

Recommended Posts

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik heb nu een probleem, ik heb een quad geinstallerd (yamaha .... Raptor) voor de sanchez, en nu is mijn pcj 600 naar de kl*te... hij wil niet meer sturen, kan alleen rechtdoor rijden. ik ga nu kijken of ie nu wel werkt...

Zou er niet gewoon een programma moeten komen bij elke mod, wat die mod automatisch installeert, en ook kan verwijderen?

Dat zou een hoop problemen voorkomen..

Geplaatst:

Er is er nu ook een waarmee je hem ook kan uninstallen :D .

En ik vind het best makkelijk, zolang je de readme maar leest ;) .

Geplaatst:

ik heb veel mods geïnstaleerd maar soms luykt het nie dan moet ik me gta vc opnieuw instalere en daarna alle mods weer opnieuw instalere

Geplaatst:
QUOTE (BoMBeRMeN @ Apr 27 2005, 12:05 PM)

ik heb nu een probleem, ik heb een quad geinstallerd (yamaha .... Raptor) voor de sanchez, en nu is mijn pcj 600 naar de kl*te... hij wil niet meer sturen, kan alleen rechtdoor rijden. ik ga nu kijken of ie nu wel werkt... 

Zou er niet gewoon een programma moeten komen bij elke mod, wat die mod automatisch installeert, en ook kan verwijderen?

Dat zou een hoop problemen voorkomen..

dat is er ook, Dat heet Vice City Mod Manager je kan em vinden op gtagaming

Geplaatst:

punt 1 is doorhebben hoe alles inelkaar steekt.

nu heb ik er zeker weten geen problemen mee om mods te instaleren, mods maken is iets anders ;) , maar er zijn altijd wel oplossingen... met die instelling haal je eigenlijk alles.

nog geen 4 maanden geleden wist ik niks :unsure: , nu ben ik leader van de grootse nederlandse mod ooit :) ,

Geplaatst: (bewerkt)

ik versta er niks van die klote mods vooral cars vervangen :angry:

graag een echte vertrouwbare mod maken over alle tuning wagens in 1mod dat voor gta3 en gta vc aan kun :angry:

want ik kan maar 1 of niks auto's vervangen in gta vc en nu gooi ik die klote vice city in kast en nu ook van gta3 want die loopt steeds vast als ik 2auto's vervangd heb :@

ben nu zeker keikwaad op al die 2gta spellen wegens mislukte auto's vervangen :@

met img tool en met gtamod installer lukt dat niet eens om gta vc en gta3 vlot te laten spelen, by het laden loopt die steeds vast :@

als jij me kun helpen, PM me dan ;)

Bewerkt: door sonny yoshi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...