joppie Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 heb je al gedaan Nee is goed zo, ik vind het wel leuk voor anderen een banner of iets dergelijks te maken... Ik maak er tenslotte ook m'n werk van. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Bij deze mag hier een slotje op Reageren
Dieko Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Joppie ik ben je heel erg dankbaar! Maar ik heb een vraagje :$ :$ Dit is die plaatje waar je op drukt en naar mijn kanaal gaat. Maar het probleem is dat het niet zo duidelijk te zien. Wil je alsjeblieft de letters in een kleur maken zodat je het makkelijker kan zien. Reageren
joppie Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Is goed ga ik ffies doen en ik zal je naam groter maken Done... Ik had de psd bestanden niet meer maar het is toch gelukt. Bewerkt: 23 december 2008 door joppie Reageren
Dieko Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT! Joppie heel erg bedankt Het is nu veel duidelijker. Bedankt! Nu mag er een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.