christ0s Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 heey ik speel gta iv vanaf het spel uit is hij heeft het altijd goed gedaan maar vandaag kreeg ik een melding dat er een nieuwe patch was dus die heb ik geinstaleert maar nu draait mijn beelt de hele tijd rondjes en er staat geen escape meer bij back maar een rood rondje met de letter B wat moet ik doen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Maar speel je het op de pc? Heb je een savegame gedownload? Kan je iets duidelijker zijn??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Heb je de gedownloade versie.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christ0s Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik speel het spel op pc en ik heb het spel in de winkel gekocht en ik heb geen save game gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Rockstar heeft de patch helemaal fout gedaan, de controls van sommige dingen zijn verranderd in die van de Xbox 360. Daarom wacht ik dus tot de volgende patch . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
christ0s Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 oke maar is er wel een oplossing dat mijn beelt niet meer draait ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.