kevinkrs Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Toch een idee om er nieuwe koelpasta op te doen of een nieuwe koeler? Mwa hij komt niet hoger dus ik denk dat het niet nodig zal zijn. Met de temperatuur enzo zstaan anders. Want mijn ventilator draait maar voor 40% en als hij iets boven de 80 komt draait hij steets harder. Klopt, ventilators gaan harder als de temperatuur te hoog word. Iets anders wat je kan doen is de kappen van beide kanten afhalen. Let er ook op dat hij niet in een kast staat of naast een verwarming. Kuche uhm... Hij staat in een kast naast de verwarming;p Maar de verwarming staat nu uit. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Heeeee... probleem gevonden, lijkt mij Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Heeeee... probleem gevonden, lijkt mij Ik was net effe spelen nu komt de temperetuur dus nie hoger dan 80 Wel rond om heen maar ook het opwarmen duurt langer. Hij staat nogsteets in een kast enzo;p Ik dnek dat we inderdaad 't probleem gevonden hebben. Ik ga nog effe mee experimenteren. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb nog 1 vraagje. Wat is GPU want die staat namelijk warm te draaie. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Een Graphical Processing Unit of GPU is een processor die gebruikt wordt voor alle videotaken. Hiermee neemt hij deze taken van de CPU (Central Processing Unit) over. Deze processor bevindt zich meestal op een Videokaart. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/GPU Astjeblieft Reageren
kevinkrs Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Een Graphical Processing Unit of GPU is een processor die gebruikt wordt voor alle videotaken. Hiermee neemt hij deze taken van de CPU (Central Processing Unit) over. Deze processor bevindt zich meestal op een Videokaart.Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/GPU Astjeblieft Ah zon vermoede had ik al. Mijn GPU is rond de 60 graden iddle en 70-75 als ik gta iv speeld. Is dat normaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.