VonLeeuwen Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hey allemaal, ik speel nu gta op de pc, met alle graphics dinge op z''n laagst, want mijn videokaart kan m niet hoger krijgen maar ja, mijn beeld ziet er nu niet al te best uit, kijk maar: wat moet ik doen? nieuwe videokaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Wat zijn je systeem specificaties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 de patch die uit is fixt dat. Druk tijdens het spelen op HOME en dan komt het live scherm. log dan online in en dan krijg je dat je het spel moet updaten. hierna je pc opnieuw opstarten en dan kan je hem normaal spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 kijk in m'n topic aub voor dat je dit plaatst daar staat het allemaal in ^^ dus kijk snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VonLeeuwen Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Door de patch werkt het nu wel, bedankt iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.