Jump to content

Saw IV

Vinden jullie Saw IV eng?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Eng

• Ja, jakkes! Al dat bloed, daar kijk ik liever niet naar!
      7
    • Valt nog mee, soms durf ik niet kijken, soms wel
      4
    • Nee, ik durf zeker meerdere keren kijken
      4
    • Zeker niet! Saw IV is wel eng, maar we zijn zeker niet bang!
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo horrorfreaks!

Fijn dat je even op mijn topic kijkt, want dit in ééntje voor andere mensen dan "gewone" mensen.

Het gaat namelijk over horror: Saw IV

Zopas is Saw V in de bioscoop, maar de film is 16+

Jammer!

Daarom heb ik de vierde op DVD gekocht, met moeite is het gelukt!

De verkoopster wou hem niet aan mij verkopen omdat ik nog maar 12 ben.

Maar gelukkig kon ik hem kopen, anders zou ik nu geen horrorfreak zijn en zou er geen topic gemaakt worden...

Nog vragen over Saw IV?

Stuur me dan een PB

Greetz,

Robin

post-103966-1229173277_thumb.jpg

Geplaatst:

Uch ik heb een hekel aan saw, vind het nergens op slaan. het is niet eens horror het is gewoon walgelijk leedvermaak. volgens mij vinden alleen sadisten deze films leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle films gezien :Y

Het verhaal is ontzetten knap in elkaar gezet: Je moet echt met deel 1 beginnen, dan 2, 3, 4 en 5. Anders snap je niet meer waar het over gaat. De film heeft inderdaad zoals Powerpats al zegt veel gruwelijke en walgelijke scene's. Maarja, dat hoort toch bij een horrorfilm? De scene's met de electrische stoel in de Green Mile is dan toch ook walgelijk?

Een aanrader voor mensen met een sterke maag :Y:)

Bewerkt: door =>Sandra<=
Geplaatst:

Tja,niet eng,niet eens spannend. En gruwelijk? Nee,wat bloed hier,ingewanden daar. Ik vind het waardeloze films.

Geplaatst:

Over saw valt veel te zeggen. ik heb toch gestemt op soms durf ik niet te kijken vind horror erg goed. maar bij saw ik zie in het echt al veel lichamen enzo (geen grapje) maar toch bij saw heb ik soms zo iets even 1 sec ogen dicht maar ik kijk er zeker wel naar! :Y erg mooie films ook van saw

Geplaatst:

Ik heb 1 t/m 4 in de bioscoop gezien, voor 5 schaf ik denk ik het dvd'tje aan. Ik vind het wel een geslaagde reeks, altijd weer verrassend, nooit saai. :) En die 'walgelijke' scènes horen gewoon bij het verhaal, zonder waren het slechte films.

Geplaatst:

Ik ben zelf niet zo'n fan van dit soort films, ik hou wel van actie films, of oorlog films, maar ik ben geen fan van horror/thrillers..

Maarja, het is maar waar je van houd he.

Iedereen eigen smaak natuurlijk.

Geplaatst:

De meeste horrorfilm zijn ongeïnspireerde rip offs van elkaar. Dit is dé basis voor het gros van de tegenwoordige horrorfilm: "Groepje tieners dat een voor een wordt uitgemoord door iets of iemand."

Saw heeft daadwerkelijk een verhaal dat ergens op slaat, en dat maakt het juist zo'n goeie horrorfilm. Ik had laatst een Saw marathon gehouden met wat vrienden en ik zat op het puntje van m'n stoel :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind dat eigenlijk niet echt een Horror film. Ik ken Horror van monsters die mensen opvreten, ik zou dit geen horror noemen eerder een thriller.

Geplaatst:

Echt walgelijke ranzige, smerige whatever films. Ik heb er echt niks mee, ik heb er ooit een bij mn vriend gezien en heb alleen achter mn kussen en zelfs een keer boven de WC gehangen. Echt ranzig :ch: .

Geplaatst:
Over saw valt veel te zeggen. ik heb toch gestemt op soms durf ik niet te kijken vind horror erg goed. maar bij saw ik zie in het echt al veel lichamen enzo (geen grapje) maar toch bij saw heb ik soms zo iets even 1 sec ogen dicht maar ik kijk er zeker wel naar! :Y erg mooie films ook van saw

Ja, maar je moet saw-film "leren" kijken.

Je wordt niet zomaar iemand die goed tegen horror kan.

Je moet "oefenen"

Kijk een hele dag naar horror, dan leer je naar horror kijken en je vindt het dan steeds minder eng.

Geplaatst:
De meeste horrorfilm zijn ongeïnspireerde rip offs van elkaar. Dit is dé basis voor het gros van de tegenwoordige horrorfilm: "Groepje tieners dat een voor een wordt uitgemoord door iets of iemand."

Saw heeft daadwerkelijk een verhaal dat ergens op slaat, en dat maakt het juist zo'n goeie horrorfilm. Ik had laatst een Saw marathon gehouden met wat vrienden en ik zat op het puntje van m'n stoel :Y

Tof! Ik ga als Saw 5 uit is op dvd hem zeker kopen!

Ik vind Saw gewoon walgelijk, het martellen. Ik kijk er nooit na, en altijd in bed ben ik focking bang dat die witte pop naar me kamer gaat... :puh:

Bewerkt: door GTA Haas

Als jij dat de beste horrofilm ooit vond dan verdien jij het NOOIT meer een film te kijken, en al helemaal niet meer om je opinie over films te geven. :7

Sure, het was erg leuk, dat geef ik je. Maar echt ENG? :7

Edit: By the way...

>>> Door Jowx: Verwijderd.. <<<

Alleen al die 4 seconden verslaan alle 4 de Saw's bij elkaar. Punt.

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:
Sure, het was erg leuk, dat geef ik je. Maar echt ENG? :7

Was heeft op een paar uitzonderingen na, geen schrik-effecten. Het is meer een psychologische film dan een enge film.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...