GTA-STRIJDER Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik heb net de patch geinstalleerd en ik hadt geen foutmeldingen meer maar nu als ik de game opstart en ik speel hem nog net 2 minuten dan komt de volgende fout in beeld texp70 weet iemand wat dat betekend?? of kan iemand mij hierbij helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb het voor je gezocht: re-installeer DirectX en installeer de laatste video card driver. (1e) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik heb net de patch geinstalleerden ik hadt geen foutmeldingen meer maar nu als ik de game opstart en ik speel hem nog net 2 minuten dan komt de volgende fout in beeld texp70 weet iemand wat dat betekend?? of kan iemand mij hierbij helpen?? Welke patch? link? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik heb net de patch geinstalleerden ik hadt geen foutmeldingen meer maar nu als ik de game opstart en ik speel hem nog net 2 minuten dan komt de volgende fout in beeld texp70 weet iemand wat dat betekend?? of kan iemand mij hierbij helpen?? Welke patch? link? Start GTA IV op. Live vraagt nu of je een update wilt installeren > klik op "yes" > Patch word geinstalleerd =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb de patch geinstalleerd en het werkt bij mij niet. En de nieuwe driver pakt mijn PC ook niet. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. =( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb de patch geinstalleerd en het werkt bij mij niet.En de nieuwe driver pakt mijn PC ook niet. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. =( nadat ie geinstalled was werkte GTA IV niet meer:S stom gedoe. Nog s ff opstarte, kijken of t helpt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik vind dat gta4 voor de pc in de budget bak moet komen voor 15 euro omdat er alleen maar gezi*k is met de pc versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Ik heb de patch geinstalleerd en het werkt bij mij niet.En de nieuwe driver pakt mijn PC ook niet. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. =( nadat ie geinstalled was werkte GTA IV niet meer:S stom gedoe. Nog s ff opstarte, kijken of t helpt Helpt niet. Ik heb het 2 keer geprobeerd. En ik heb zelf nog gekeken voor updates, uitvoeren als administrator. Dus Rockstar, je stelt me teleur. Bewerkt: 13 december 2008 door Insomniac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-STRIJDER Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb het voor je gezocht:re-installeer DirectX en installeer de laatste video card driver. (1e) wat voor video card driver?? en hoe moet ik directx re-installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Het bericht is verzonden naar onderstaande ontvanger(s): usa@rockstarsupport.com Is nog geen contactpersoon Nu maar hopen dat ik antwoord krijg van hun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickz Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Door de patch is het spel niet beter gaan lopen. Bij mij in iedergeval niet. ik baal er echt van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Antwoord van een commercieel bedrijf als Rockstar? :') Het enige wat ik ooit terug heb gekregen toen ik wat vroeg over GTA San Andreas was dat ze mijn e-mail ontvangen hebben en dat ze z.s.m. een antwoord sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-STRIJDER Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik heb alles opnieuw geinstalleerd en de patch opnieuw geinstalleerd maar met de patch is het er echter niet beter op geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Zoals ik in een ander topic heb geschreven is het spel er niet op vooruit gegaan, maar voor je videokaart update kan je hier kijken (Alleen NVIDIA) http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-STRIJDER Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Zoals ik in een ander topic heb geschreven is het spel er niet op vooruit gegaan, maar voor je videokaart update kan je hier kijken (Alleen NVIDIA)http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html die heb ik al geinstalleerd maar grafisch is hij goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.