Jump to content

beeld richt omhoog na de patch


rancho_nl

Recommended Posts

hoi allemaal

na de patch (die ik verplicht was te installeren anders wordt je afgemeld) doet mijn beeld ineens heel raar

deze richt zich elke keer in de lucht

dus me hele spel is nu niet meer te spelen ik kan niet auto rijden want dan zie ik de onderkant van me auto maar kan ook niet schieten omdat me richtkruis telkens omhoog gaat dus van de 100 kogels zijn er 99 mis om het zo maar te zeggen

wie iemand hoe je de patch weer verwijderd ? of weet iemand een oplossing ?

Link to comment
Delen op andere websites

IK EIS DAT ROCKSTAR HET BINNEN EEN WEEK WEER GOED HEEFT GEMAAKT
En ik eis dat ik de loterij win!

Serieus:

With the latest Title Update, some users are experiencing a Look/Spin/Stuck Key issue that interferes with user input. The temporary fix, described below, will restore Keyboard/Mouse and XInput (360) controller functionality. Support for DirectInput devices is currently limited. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience.

To fix the issue:

A1) Unplug any DirectInput controllers (gamepads, joysticks etc..)

A2) Reboot your computer

A3) Launch GTA IV

If the issue persists, the following instructions are provided as a guide to assist you in deleting the conflicting DirectInput drivers:

B1) Exit game

B2) Go to Start->Control Panel->System->Hardware Tab->Device Manager->Human Interface Devices

B3) Locate drivers for devices

B4) Delete drivers for devices

B5) Launch GTA IV

**Some users are able to reinstall the drivers for their DirectInput devices, with the device attached, and have found that it will work in game. If you do attempt to reinstall your device and the problem resurfaces, please follow steps B1-B5 again.

Kortom blijkbaar gebruik je een game controller. Moet je die uit je PC halen en je PC rebooten.

Link to comment
Delen op andere websites

yep dit was bij mij ook het probleem ik had me stuur erin zitten waardoor dit probleem zich voordeed

bedankt

(wel vreemd dat betekend dus dat je dit spel niet met een racestuur kan spelen terwijl je 90% van het spel in een auto rond rijd hahahaha)

goeie aktie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...