I MICK I Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hallo allemaal. Ik weet niet of dit al bekent is?! Ik was de missie Logging On aan het doen van Roman Ik keek bij Lovemeert. En ik zag een vrouw met de naam Princess Renee Ofzo Bij LOC stond Holland. Is dit een Nederlander of iemand die woont in Alqonquin (East Holland) ofzo?! Alvast Bedankt! Liberty-city10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Er zijn enkele wijken in Liberty City met "Holland" in de naam. Dit komt omdat Liberty City vroeger Nieuw-Rotterdam heette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 En er zijn ook Nederlandse mensen in het spel, maar die zijn moeilijk te vinden. Nog nooit een gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Klopt, Nederlandse toeristen kom je vooral tegen op Happiness Island. Deze "Nederlanders" spreken helaas wel nederlands met een raar engels accent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ja ik dagt ook al nederlanders gehoord te hebben, maar t klonk een beetje vaag. T was erges midden op Algonquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaser Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Die 'konjo' na de 'nee nee, alsjeblief nie vechte (beetje alochtoon Nederlands accent ofzo, ik heb het wel eerder gehoord in NL geloof ik)... Prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Er is ook iets dar Rotterdam hills heet of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Er is ook iets dar Rotterdam hills heet of zo iets ja idd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 En er zijn ook Nederlandse mensen in het spel, maar die zijn moeilijk te vinden. Nog nooit een gezien Was het zoveel moeite om een Nederlander te halen en hem in te laten spreken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 En er zijn ook Nederlandse mensen in het spel, maar die zijn moeilijk te vinden. Nog nooit een gezien Was het zoveel moeite om een Nederlander te halen en hem in te laten spreken . Wat heeft dat te maken met DaRick's reactie? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.