Jump to content

Probleem instaleren NVIDIA driver 180.84

jefferson

Recommended Posts

"The NVIDIA support program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit" :N

wat doe ik nu? wil echt mn driver es updaten met al die rotte texture haperingen enzo

ik heb een Geforce 8600M GT....

help me out!

Delen op andere websites

Probeer deze drivers eens. Let wel op, 180.84 is voor desktop kaarten en ondersteunt dus niet de voordelen die met de Mobile kaarten komt. Hierdoor verlies je bepaalde batterijbesparende functies, kan de kaart een stuk warmer worden etc. Lees de readme voor het hele verhaal.

Delen op andere websites

Probeer deze drivers eens. Let wel op, 180.84 is voor desktop kaarten en ondersteunt dus niet de voordelen die met de Mobile kaarten komt. Hierdoor verlies je bepaalde batterijbesparende functies, kan de kaart een stuk warmer worden etc. Lees de readme voor het hele verhaal.

oké, dat is nu wel gelukt maar eum, ik start mn pc opnieuw op en gta, en mijn kaart zit nu volledig boven zijn limiet, ik speelde nog niet op minimum, nu dus wel en zelfs op minimum zit mn kaart nog boven zn limiet

gevolg: afgrijselijk! uit nico zijn hoofd komen allerlij vlakken, tectures ladan helemaal niet etc etc etc etc

nog een probleem: mn geforce heeft een capaciteit van 540 mb, in game zegt ie maar aan 250 te kunnen wtf....(dit was ook al het geval voor het instaleren van de patch en de driver update)

help!!!!!

Bewerkt: door jefferson
Delen op andere websites

oké, dat is nu wel gelukt maar eum, ik start mn pc opnieuw op en gta, en mijn kaart zit nu volledig boven zijn limiet, ik speelde nog niet op minimum, nu dus wel en zelfs op minimum zit mn kaart nog boven zn limiet

gevolg: afgrijselijk! uit nico zijn hoofd komen allerlij vlakken, tectures ladan helemaal niet etc etc etc etc

nog een probleem: mn geforce heeft een capaciteit van 540 mb, in game zegt ie maar aan 250 te kunnen wtf....(dit was ook al het geval voor het instaleren van de patch en de driver update)

help!!!!!

Klinkt niet gezond, misschien beter om maar weer terug naar de oude drivers te gaan want vlakken uit hoofden doet mij denken aan artifacts en das niet goed.

Zoals in dit topic te lezen zijn er wel eens zulke videokaarten verkeerd gelabeled, waardoor het lijkt of ze 512 hebben maar eigenlijk 256 zijn. Misschien dat dat bij jou ook van toepassing is?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...