Jump to content

[PC] Winkels overvallen?


Ophion

Recommended Posts

Na de missie: Three's a Crowd kan je volgens mij gewoon in kleding winkels en bij sommige de kassa open maken en het geld er uit halen.

Maar dit is maar heel weinig.

Dus de moeite niet om te doen.

Verder kan je in de missie: Three Leaf Clover een bank overvallen.

Maar dit is alleen in een missie mogelijk en verder niet. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er nou leuk aan om een beetje geld uit een kasa te halen in dit spel?

gewoon even de bevolking uitdunnen door met je auto over de stoep heen te crossen.

wanneer komt er nou eens een wals in de GTA spelllen? lekker tapijtjes maken van die mannetjes. :bonk:

nog meer dingen die ik mis: honden, kinderen, kinderwagens met babies of vol met blikjes net zoals in films, naaktlopers en bekende filmsterren die je tegen kan komen, zoals bijvoorbeeld Arnold Schwarzenegger.

dit allemaal, vind ik top ideeén. hopelijk wordt dit doorgeven, en er wat mee gedaan voor het volgende deel.

en dan heb ik het niet over dat goedkope nintendo shit chinatown wars.

Bewerkt: door Smartzenegger
Link to comment
Delen op andere websites

wat is er nou leuk aan om een beetje geld uit een kasa te halen in dit spel?

gewoon even de bevolking uitdunnen door met je auto over de stoep heen te crossen.

wanneer komt er nou eens een wals in de GTA spelllen? lekker tapijtjes maken van die mannetjes. :bonk:

nog meer dingen die ik mis: honden, kinderen, kinderwagens met babies of vol met blikjes net zoals in films, naaktlopers en bekende filmsterren die je tegen kan komen, zoals bijvoorbeeld Arnold Schwarzenegger.

dit allemaal, vind ik top ideeén. hopelijk wordt dit doorgeven, en er wat mee gedaan voor het volgende deel.

en dan heb ik het niet over dat goedkope nintendo shit chinatown wars.

Ik mis vooral de discotheken van in SA, die heb je spijtig genoeg niet :N

wel een beetje stom zoals een stad als LC!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een kledingwinkel zoals Modo inlopen (niet perseus, die heeft geen kassa)

De caissière doodschieten en dan de kassa openmaken.

Bij de Modo is het een man, geen cassière.

Maar er is niet veel aan, dat overvallen. Zelfs als je een kledingstuk koopt, zit het geld daarvan niet eens in de kassa (of Niko heeft een pinpas?). En daarom zit er ook altijd heel weinig geld in...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er is niet veel aan, dat overvallen. Zelfs als je een kledingstuk koopt, zit het geld daarvan niet eens in de kassa (of Niko heeft een pinpas?). En daarom zit er ook altijd heel weinig geld in...

Buiten dat je er amper iets uit haalt, gaat het alarm ook nog eens vaak af, waardoor er meteen politie voor je giegel staat :7:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

nog meer dingen die ik mis: honden, kinderen...

Viel me ook al op ja. Had me wel vet geleken als er ook dieren in het spel voorkwamen: bv. een kat die de weg oversteekt. Een hond die je aanvalt, etc etc.

Ik denk dat ze kinderen uit ethisch oogpunt eruit hebben gelaten. Het is immers niet echt pedagogisch verantwoord als je kids door het hoofd kan knallen. Zo willen ze kritiek voorblijven denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

'hi'

ik heb een vraagje : waar kan ik goedkoop ( rond de 40 euro ) gta IV kopen....

alvast bedankt

Ik wil nu geen reclame maken maar ik heb GTA IV in de Media Markt voor 40 euro gekocht. ^_^

PS: een vriend van me zij dat je ergens in de stadt een skateboard kan kopen... of dat kloptt weet ik niet maar als iemand het weet dan mail me ofzo...\

alvast bedankt

Skatboards zitten, tot nu toe, nog in geen enkele GTA. Dus ook niet in GTA IV. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...