jesse_gtalover Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 weet iemand nederlandse tuts voor z-modeler? en waar kan ik z-modeler downen? Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Waarom open je dit topic in het GTI gedeelte....<_< dit hoort duidelijk thuis in het HELP forum. De z-modeler is te downloaden op gtagames.nl........en er is nooit een volledige nederlandse tutorial gemaakt voor de z-modeler.. Zet hier maar een slotje op Reageren
gtaloser Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) Er is volgens mij geen nederlandse tutorial en je kan zmodeler hier download en volgens mij hoort deze topic niet in dit forum thuis Sorry wauzie was voor me had ik nog niet gezien Bewerkt: 16 april 2005 door gtaloser Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 weet iemand nederlandse tuts voor z-modeler? en waar kan ik z-modeler downen? dit hoort in het help forum. loop dit forum nou niet zo vol te gooien :angry: weer een slotje -slotje- Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Waarom een slotje?..ik verplaats het naar het helpforum...praten jullie daar maar verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.