Traser Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 RATE PLZ Beoordeling : Een mooie signature, Heel goed gebruikt gemakt van C4D`s en lichtbronnen. Tekst had wel iets betere gekunt ( font etc, ) Maar verder mooie signature Rate : 8.7/10 Greetz -Traser Reageren
Jay; Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Leuke signature. In de achtergrond heb je mooie effecten verwerkt. De render past goed bij de sig en maakt een geheel, alleen weet ik niet of de tekst dat doet. Je bent voor het grote gegaan en in dat geval is het niet altijd even handig om de tekst over de render te laten lopen, zoals je hebt gedaan. Ik had een klein fontje uitgezocht, een passende kleur en wat ingeblend. Tevens kon je de tekst zo inblenden alsof het lijkt dat het bij de achtergrond hoort, dat is natuurlijk ook weer een uitdaging. Verder had ik de effecten niet over zijn handen laten lopen, het staat naar mijn mening niet zo mooi. Daarnaast heeft dat kleine smudwerkje links van zijn gezicht niet helemaal goed uitgepakt. Belichting vind ik dan wel weer in orde, evenals de prima border. Ga zo door! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 RATE PLZ Beoordeling : Een mooie signature, Heel goed gebruikt gemakt van C4D`s en lichtbronnen. Tekst had wel iets betere gekunt ( font etc, ) Maar verder mooie signature Rate : 8.7/10 Greetz -Traser AHum , Ik heb geen c4d's gebruikt. Reageren
Traser Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 RATE PLZ Beoordeling : Een mooie signature, Heel goed gebruikt gemakt van C4D`s en lichtbronnen. Tekst had wel iets betere gekunt ( font etc, ) Maar verder mooie signature Rate : 8.7/10 Greetz -Traser AHum , Ik heb geen c4d's gebruikt. Lol, het komt wel over als C4D`s Usage , Achja.. nice sig Reageren
-Trix- Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 7/10 beoordeling:mooi tekst gebruik. mooie licht effecten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.