GunsNroses61 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hallo mensen ik wil graag weten waar je in de PC versie kan zien hoeveel geld je hebt bij multiplayer want ik kan het echt niet vinden iemand help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Bij de PS3 was het zo dat je het kon zien als je in een game lobby zit. Heb zelf op de computer multiplayer nog niet geprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Bij de PS3 was het zo dat je het kon zien als je in een game lobby zit. Heb zelf op de computer multiplayer nog niet geprobeerd. Ik zie niks als ik in de lobby zit maar bedankt voor het snel reageren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 De totale score kun je terugvinden op de social club website, tijdens een game zie je de huidige score dmv van de TAB-knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) De totale score kun je terugvinden op de social club website, tijdens een game zie je de huidige score dmv van de TAB-knop. Bedankt heb het gevonden Dit topic mag dicht/weg Bewerkt: 13 december 2008 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nog iets, wordt die site elke dag vernieuw ofzo? want ik sta nu op 29000 en daarvoor had ik ook al 29000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.