dArkxnl Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 NEEEEE! Na het instaleren van de nieuwe Patch heb gewoon nog steeds last van texture problemen :S 10 minuten spelen en jahoor alles word raar en doorzichtig! ik heb de nieuwste patch van Nvidia ook al (180.84) weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen..... PLEASE? Mijn PC: Asus P5K Intel Q6600 2gb DDR2 800Mhz 8800GT 512 mb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je settings naar beneden schroeven en je geheugen uitbreiden kan een optie zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dArkxnl Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je settings naar beneden schroeven en je geheugen uitbreiden kan een optie zijn. dat kan toch nooit het probleem zijn!? het spel loopt helemaal goed op medium/high 40fps.. het is puur een fout in de game, of van een videokaart driver.. of een instelling die niet goed staat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Al geprobeerd de videodriver compleet te verwijderen, dan opnieuw te downloaden + installeren? Heb je de goede drivers gedownload? 32/64 bit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
speedyj Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 bij mij zijn de textures ook nog ontzettend slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dArkxnl Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Al geprobeerd de videodriver compleet te verwijderen, dan opnieuw te downloaden + installeren?Heb je de goede drivers gedownload? 32/64 bit? Ik draai Windows xp x64 dus ik heb ook de xp x64 driver! maar hoe kun je een vid driver verwijderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Al geprobeerd de videodriver compleet te verwijderen, dan opnieuw te downloaden + installeren?Heb je de goede drivers gedownload? 32/64 bit? Ik draai Windows xp x64 dus ik heb ook de xp x64 driver! maar hoe kun je een vid driver verwijderen? Configuratiescherm -> Programmas, deinstalleer een programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
species_5618 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb helaas het zelfde probleem (ook na de patch nog), na zo 10-15 min spelen word de halve omgeving weer doorzichtig. Echter had ik deze problemen nooit, maar since ik de laaste nvidia driver heb ik daar nu last van. Settings verlagen help bij mij niet, wat ik ook wel appart had gevonden als dat had gewerkt maar soms weet je maar nooit . Misschien kan je inderdaad je driver verwijderen en dan opnieuw installeren. Ik ga binnen kort even testen of de problemen ook zijn wanneer ik de " een na laaste" nvidia driver installeert (deze had ik hier voor heen ook), kijken of dat iest oplost kwa textures. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miken Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb dit probleem ook nog steeds. alleen bij mij doet hij het eerst ook niet goed. ik het al direct het probleem dat alleen de mensen,lantaarnpalen en prullenbakken zijn geladen. de rest is doorzichtig. ook zweeft de auto over het wegdek (als deze na 15 min. een klein beetje geladen is). Dit ligt toch wel aan het spel en niet aan mijn videokaart? Ik heb een: nvidia geforce 8600gts en volgens mij moet het spel het daar wel beter op lopen dan nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Miken, heb je de nVidia patch al gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dArkxnl Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Miken, heb je de nVidia patch al gedownload? hij kan het proberen als hij dat al niet gedaan heeft.. maar waarschijnlijk blijft het probleem. ik draai momenteel op 2gb DDR2 800mhz, heb gehoord dat het daar aan kan liggen, dus heb 2gb erbij besteld (kan ik sowieso wel gebruiken) zou zo snel mogelijk laten weten als ik dat getest heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miken Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Heb net de eerste patch van gta4 gedownload en geinstalleerd. Het probleem is nu eindelijk verholpen. bedankt voor de reacties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dArkxnl Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Heb net de eerste patch van gta4 gedownload en geinstalleerd.Het probleem is nu eindelijk verholpen. bedankt voor de reacties ik heb echt alles geprobeerd.. patch, videokaart driver (180.84) maar nog steeds...... als iemand nog iets weet of het zelf heeft verholpen, graag mij een pb sturen of hier reageren! alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miken Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Heb net de eerste patch van gta4 gedownload en geinstalleerd.Het probleem is nu eindelijk verholpen. bedankt voor de reacties ik heb echt alles geprobeerd.. patch, videokaart driver (180.84) maar nog steeds...... als iemand nog iets weet of het zelf heeft verholpen, graag mij een pb sturen of hier reageren! alvast bedankt! Ik had hetzelfde probleem als jou, maar bij mij heeft de patch gelukkig wel geholpen. Wel vreemd dat deze bij de een wel werkt en bij de ander niet. Ik weet verder ook niet waaraan het kan liggen. Nog veel succes met het oplosen van je probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 bij mij gebruikt gta IV nog geeneens mijn volledige 2gb ram dus dat opschroeven naar 4gb zal niet zoveel zin hebben, mischien wat snellere laadtijden maar die zijn al niet zo lang bij gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.