Jump to content

Nog steeds texture problemen!?


dArkxnl

Recommended Posts

bij mij gebruikt gta IV nog geeneens mijn volledige 2gb ram dus dat opschroeven naar 4gb zal niet zoveel zin hebben, mischien wat snellere laadtijden maar die zijn al niet zo lang bij gta IV

tja dat is idd zo, gebruikt 1,5 max.. maar er is toch iets dat het geheugen vol loopt.. hij kan op 1 of andere manier de textures niet meer opbouwen, mja heb ook alweer gehoord dat er nog een patch komt. Dikke kutzooi dit :N

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij gebruikt gta IV nog geeneens mijn volledige 2gb ram dus dat opschroeven naar 4gb zal niet zoveel zin hebben, mischien wat snellere laadtijden maar die zijn al niet zo lang bij gta IV

tja dat is idd zo, gebruikt 1,5 max.. maar er is toch iets dat het geheugen vol loopt.. hij kan op 1 of andere manier de textures niet meer opbouwen, mja heb ook alweer gehoord dat er nog een patch komt. Dikke kutzooi dit :N

het ligt niet aan je pc, heb bijna dezelfde als jou, de engine van gta IV is gewoon nog niet zo geweldig voor de pc, heb zelf ook nog problemen dat er bepaalde vlakken gewoon helemaal grijs worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook, het lijkt niet zo zeer een grafische kaart of geheugen probleem zijn maar gewoon een bug. Bij mij is het namelijk zo dat na zo'n 10 min. al het detail steeds meer verdwijnt, totdat uiteindelijk alles weg is. Hij vergeet blijkbaar gewoon om je positie up-te daten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier idem. Heb nvidia 8800gtx. Volgens die site can i play this heb ik een systeem welke aan alle eisen voldoet. Rockstar maar eens even mailen met wat screenshots erbij. Zeer teleurstellend product. Mag hopen dat er snel een patch uitkomt welke dit probleem verhelpt.

**Op de site van rockstar staat idd een tip om de oude drivers middels removal programma's te verwijderen in safe mode. Vervolgens de nieuwste driver installeren en probleem opgelost. Bij mij heeft dit helaas niet gewerkt.

Bewerkt: door HULK
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...