weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ik heb gezocht met de zoekfunctie maar ik vond het niet zo snel dus: hoe moet je de trainer instaleren en waar moet je die zetten? wanneer kan ik die er zetten? de trainer staat bij downloads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 kan iemand mij helpen a.u.b.?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Een trainer is heel makkelijk te instaleren. Als je het bestand hebt uitgepakt, wat meestal met >>Winrar<< gebeurd, zul je een .exe en waarschijnlijk ook nog een keys.dat bestand. Plaats deze 2 bestanden in de Vice City hoofdmap (C -> Program Files -> Rockstar Games -> Vice City) en start de .exe op. Kies de gewenste cheats uit, en schrijf de toetsencombinatie op een briefje. (Na een tijd weet je ze uit je hoofd ) Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 je hebt toch een versie nodig want op sommige lukt dit niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 je hebt toch een versie nodig want op sommige lukt dit niet Op gecrackte .exe's (van Vice City dan) zal hij het vaak niet doen. Hij start wel op en je kan alles kiezen, maar zodra je in-game een cheat activeert doet hij het niet of er geberut totaal iets anders. Alleen met de orginele .exe van Vice City werkt 'ie het beste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 hoe kan je hem nu gebruiken? de jetpack enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Met die van Lithjoe moet je een toetsencombinatie geven, en dan gaat hij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ja maar welke want die werken percies niet bij settings maar die werken niet EDIT: ik heb het gevonden maar sturen lukt niet alleen vooruit Bewerkt: 13 december 2008 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ja maar welkewant die werken percies niet bij settings maar die werken niet EDIT: ik heb het gevonden maar sturen lukt niet alleen vooruit je moet naar Setup gaan en dan de Hotkey onthouden. klik op OK en switch terug naar Vice City met ALT + TAB Dan moet je bijv: TAB+2 klikken en dan krijg je de cheat. als ie het dan niet doet moet je bij SETUP ( al die cheats ) op klik op COPY. Ga dan naar een prog waar je tekst kan typen .. Bijv : Kladblok En dan moet je de cheats daar plakken Start vice city en gebruik joun hotkey. Als het goed is doet ie het nu . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.