GTA_123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hallo, Ik heb een klein probleempje. Ik wil de user files op een andere plaats zetten. Weet iemand hoe dat gaat?? Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 kopieren en shift-insert of ctrl-v of wat bedoel je Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Je kunt idd het bovengenoemde doen, knippen en dan ergens anders plakken. Maar ik weet niet of dat wel gaat. Zodra je dan weer saved of instellingen wijzigt zal hij dan weer een User Files map aanmaken in Mijn Documenten. Ik weet het niet zeker, maar eens proberen kan niet kwaad, toch? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Je kunt idd het bovengenoemde doen, knippen en dan ergens anders plakken. Maar ik weet niet of dat wel gaat. Zodra je dan weer saved of instellingen wijzigt zal hij dan weer een User Files map aanmaken in Mijn Documenten. Ik weet het niet zeker, maar eens proberen kan niet kwaad, toch? Normaal gezien zal het niet werken, bij mij heeft hij een nieuwe map aangemaakt. Succes. Reageren
K.O. Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Het wijzigen van de locatie waar je Savegames worden opgeslagen is naar mijn weten niet mogelijk. Het spel is volgens mij zo geprogrammeerd dat de savefiles automatisch naar Mijn Documenten worden verplaatst. Ik ben in elk geval geen configuratiebestand of registry key tegengekomen waar de locatie van de savefiles wordt vastgesteld, dus ik ga er maar vanuit dat het in de .exe zit. Wordt erg lastig om te wijzigen dus. Reageren
GTA_123 Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 kopieren en shift-insert of ctrl-vof wat bedoel je Nee, dat heb ik geprobeerd, maar dat lukte me niet. Ik heb dat vaak geprobeerd om het op een ander plaats te zetten, maar hij maakte zelf weer user files map bij mijn documenten. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Als je ze ergens anders zou willen zetten, moet je echt in het script van het spel gaan prutsen. Dit is niet aan te raden als je daar weinig ervaring mee hebt. Het beste is dus om ze gewoon te laten staan, om problemen te voorkomen. Maar waarom zou je ze wilen verplaatsen? Reageren
GTA_123 Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Als je ze ergens anders zou willen zetten, moet je echt in het script van het spel gaan prutsen. Dit is niet aan te raden als je daar weinig ervaring mee hebt. Het beste is dus om ze gewoon te laten staan, om problemen te voorkomen. Maar waarom zou je ze wilen verplaatsen? Ik wil 'em op USB zetten zodat ik hem Overal kan spelen maar ik had een keer een programma ervoor gevonden, maar ik weet niet meer welke site ik hem kon downloaden Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Als je ze ergens anders zou willen zetten, moet je echt in het script van het spel gaan prutsen. Dit is niet aan te raden als je daar weinig ervaring mee hebt. Het beste is dus om ze gewoon te laten staan, om problemen te voorkomen. Maar waarom zou je ze wilen verplaatsen? Ik wil 'em op USB zetten zodat ik hem Overal kan spelen maar ik had een keer een programma ervoor gevonden, maar ik weet niet meer welke site ik hem kon downloaden Je kan toch ook de User Files op de PC waar je speelt in de 'Mijn Documenten' zetten? Is een kleine moeite en het scheeld veel werk Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Als je ergens naartoe gaat waar je je savegame van Vice City wilt spelen, dan neem je die user files toch gewoon mee op je USB stick. Eerst sla je je spel op. Daarna kopieer je de user files map naar je USB stick. Als je op de andere computer bezig bent, stop je daar je USB stick in, kopieer je de user files map naar Mijn Documenten op die computer en dan kun je daar weer verder spelen in je savegame. It's as simple as it is... Reageren
Vansloneker Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Het moet wel mogelijk zijn om binnen Windows de plaats van Mijn Documenten te veranderden dan zou de plek van de User Files automatisch mee moeten veranderen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Dat is ook makkelijk, ik geef jee een kleine tut: 1. Druk op de start button (links onderin) 2. Geef rechtermuisknop op mijn documenten (links bovenin het start menuutje dat je net opende). 3. Druk op eigenschappen (onderaan het uitklap menuutje). 4. Verander de "doelmap". 5. Hij zal nu vragen of je alles van de ene locatie naar de andere wilt kopiëren, zeg hierop ja. Zo simpel is het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.