Schapenboll Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) jo maten, als ik jullie zo mag noemen! ik heb een probleem, ik heb GTA IV vorige week zaterdag gekocht en ik zit vast bij de missie "Loggin on" geloof ik. je moet daar in zo'n internet café achter een komputer gaan maar als ik erachter ga dan moet je op "E" drukken op je pc.. heel raar, want als ik op e druk dan stapt hij niet achter de pc. Ik ben radeloos en heb alle missies al gedaan die ik verder kon doen. alvast bedankt, maten help!! Bewerkt: 13 december 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 jezus, ga je nu al double posten? verwacht niet dat je in een kwartier al eholpen bent. >>> Door SummerBase: Gelieve niet als een moderator te gedragen, bedankt. <<< om achter de pc te gaan moet je de knop in drukken die je als [ACTION] hebt ingestelt Reageren
Schapenboll Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 thnx wesley, je hebt me echt hiermee geholpen. ennem, ik zei toch dat je op e moest drukken als je erachter woug aan en dat werkt niet. dus denk je dat ik zo idioot ben en dan K als toets heb ofoz. alsjeblieft zeg, maar het is al opgelost door mensen die mij wel konden helpen. iedereen bedantk voor de moeite, thxn maten joe hai Reageren
Preddy Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 maar het is al opgelost door mensen die mij wel konden helpen.Mag ik vragen hoe je het hebt opgelost dan? Wie weet dat anderen er nog eens wat aan hebben. Reageren
fritzzke Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ben ook wel benieuwd hoe je het opgelost hebt want ik zit nl met hetzelfde probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.