coolnniek9 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hoi, ik heb sanny builder 3 gedownload, toen had ik een paar CLEO Mods ermee geopent, best wel grappig hoe dat scripten zo gedaan word. ik wou wat editten maar ik wou eerst wat hulp vragen van wat experts hoe ik het best kan beginnen met Scripten ik wacht Reageren
Beagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hoi, ik heb sanny builder 3 gedownload, toen had ik een paar CLEO Mods ermee geopent, best wel grappig hoe dat scripten zo gedaan word. ik wou wat editten maar ik wou eerst wat hulp vragen van wat experts hoe ik het best kan beginnen met Scripten ik wacht Hier is een soortgelijk topic van, namelijk hier. Daar zijn goede antwoorden op gegeven Reageren
extron Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Ja, of lees eerst een aantal tutorials en voor je begint te editten , lees eerst de originele scripts en probeer je voor te stellen wat ze precies doen. En als je dat kunt begin je met lichtjes te wijzigen zoals een autospawn , laat de auto eerst op een andere plaats spawen en etc... Dat van die auto is nu echt iets zeer makkelijks maar het is maar voorbeeld. Ik ben begonnen met dat gravity gun te leren , daarin heb ik kunnen zorgen dat je nog eens de auto verder en dichter kunt brengen alleen ben ik die file voorloren bij het reinstallen van mijn pc Greetz, Extron ------- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.