Jump to content

Horrorfilms


Robbie007

Recommended Posts

Hallo!

Ik ben een horrorfreak en ik heb al veel horrorfilms bekeken.

Nu weet ik niet meer welke ik moet zien en daarom vraag ik jullie:

Kent er iemand nog een coole, enge, bloederige horrorfilm?

Zo ja zend me dat een berichtje.

Greetz,

Robin

Horror Update

Ik heb weer een klein boeltje horrorfilms bekeken zoals:

The Grudge 2

Hostel part 2

Saw IV heb ik nog eens bekeken

Binnenkort ga ik ook kijken naar:

Fear Dot Com

The Exorcist (Beste horrorfilm ooit)

Scary Movie 4

Bewerkt: door Robbie007
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robbie007

    5

  • FerryN

    2

  • Sa_bulldog

    2

  • K.O.

    2

Persoonlijk hou ik ook wel van wat horror en wat in het 2de bericht word gezegd vind ik wel logies.

De films die ik er mooi vind zijn toch :

hier zijn natuurlijk meer delen van die ik ook heb gezien maar ga ze niet allemaal posten :Y

- What did you do last summer + vervolgingen

- Children of the Corn + vervolgingen

- Gremlins + vervolgingen

- Saw + vervolgingen

- Chucky + vervolgingen

- 28 Weeks Later

- Hannibal Rising

- April Fool's Day

Heb ook even gezocht op wiki maar er zijn nog wel meer films maar dezen zijn toch erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Cannibal Holocaust.

De film vertelt het fictieve verhaal van vier filmmakers die naar het Amazoneregenwoud gaan om een stam indianen te filmen. Zij keren niet levend terug, maar hun belevenissen bij de indianen zijn 'te zien' op het teruggevonden filmmateriaal. Het blijkt dat de filmmakers zich zeer wreed hebben gedragen tegenover de indianen, die uiteindelijk wraak hebben genomen.

Cannibal Holocaust is een Italiaanse kannibalenfilm uit 1980, geregisseerd door Ruggero Deodato. De film bevat beelden die als schokkend worden ervaren en veroorzaakte hiermee wereldwijde controverse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf ook een horrorliefhebber, en heb dan ook aardig wat films in dat genre versleten.

Titels die ik je kan aanraden zijn:

The Exorcist (Maar ik neem aan dat iedere zichzelf respecterende horrorliefhebber deze al heeft gezien)

Silence of The Lambs (Anthony Hopkins in z'n beste rol ooit)

The Amityville Horror (Trek je niets aan van het 'waargebeurde deel', en geniet gewoon van het spannende verhaal)

The Messengers (Hoewel de film mindere puntjes kent, is het over het algemeen een ijzersterke horror)

Ik heb in het verleden nog veel meer goede horrorfilms voorbij zien komen, maar dit zijn 4 titels die direct

in me opkwamen.

Slachtfilms zoals Hostel e.d zou ik zelf niet onder horrorfilms scharen, maar dat is maar net

hoe je er zelf over denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk hou ik ook wel van wat horror en wat in het 2de bericht word gezegd vind ik wel logies.

De films die ik er mooi vind zijn toch :

hier zijn natuurlijk meer delen van die ik ook heb gezien maar ga ze niet allemaal posten :Y

- What did you do last summer + vervolgingen

- Children of the Corn + vervolgingen

- Gremlins + vervolgingen

- Saw + vervolgingen

- Chucky + vervolgingen

- 28 Weeks Later

- Hannibal Rising

- April Fool's Day

Heb ook even gezocht op wiki maar er zijn nog wel meer films maar dezen zijn toch erg mooi.

Er zijn veel horrorfilms, maar 28 weeks later komt op tv!

Ik denk op 2be

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk hou ik ook wel van wat horror en wat in het 2de bericht word gezegd vind ik wel logies.

De films die ik er mooi vind zijn toch :

hier zijn natuurlijk meer delen van die ik ook heb gezien maar ga ze niet allemaal posten :Y

- What did you do last summer + vervolgingen

- Children of the Corn + vervolgingen

- Gremlins + vervolgingen

- Saw + vervolgingen

- Chucky + vervolgingen

- 28 Weeks Later

- Hannibal Rising

- April Fool's Day

Heb ook even gezocht op wiki maar er zijn nog wel meer films maar dezen zijn toch erg mooi.

Er zijn veel horrorfilms, maar 28 weeks later komt op tv!

Ik denk op 2be

Volgens mij is dat een Vlaasme programma die alleen maar in België word uitgezonden, dus weten ze helemaal niet over wat je het nu hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Cannibal Holocaust.
De film vertelt het fictieve verhaal van vier filmmakers die naar het Amazoneregenwoud gaan om een stam indianen te filmen. Zij keren niet levend terug, maar hun belevenissen bij de indianen zijn 'te zien' op het teruggevonden filmmateriaal. Het blijkt dat de filmmakers zich zeer wreed hebben gedragen tegenover de indianen, die uiteindelijk wraak hebben genomen.

Cannibal Holocaust is een Italiaanse kannibalenfilm uit 1980, geregisseerd door Ruggero Deodato. De film bevat beelden die als schokkend worden ervaren en veroorzaakte hiermee wereldwijde controverse.

Cool

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...