Jump to content

Horrorfilms


Robbie007

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robbie007

    5

  • FerryN

    2

  • Sa_bulldog

    2

  • K.O.

    2

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

De serie hellraiser:)

De hoofdrolspeler(pinhead)

Is gewoon de meest erge persoon ooit en ook nog eens bijna onverwoestbaar met enorme krachten.

De enigste manier hoe hij dood kan is dat hij weer zijn menselijk verleden herrinert of een andere cenobite aanvalt

verder kan hij ook teruggestuurt worden naar hel als je de puzzel weer oplost.

Het is btw geen slasher als jason of freddy maar iemand die alleen ervan houd om anderen te zien lijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk hou ik ook wel van wat horror en wat in het 2de bericht word gezegd vind ik wel logies.

De films die ik er mooi vind zijn toch :

hier zijn natuurlijk meer delen van die ik ook heb gezien maar ga ze niet allemaal posten :Y

- What did you do last summer + vervolgingen

- Children of the Corn + vervolgingen

- Gremlins + vervolgingen

- Saw + vervolgingen

- Chucky + vervolgingen

- 28 Weeks Later

- Hannibal Rising

- April Fool's Day

Heb ook even gezocht op wiki maar er zijn nog wel meer films maar dezen zijn toch erg mooi.

Er zijn veel horrorfilms, maar 28 weeks later komt op tv!

Ik denk op 2be

Volgens mij is dat een Vlaasme programma die alleen maar in België word uitgezonden, dus weten ze helemaal niet over wat je het nu hebt.

Op Film 1.1 ofzo komt die film ook(28 weeks later), en het is een best goeie film voor zover ik hem gezien heb ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is ook wel voor discussies omtrent horrorfilms toch?

Is iemand hier al naar Saw V geweest? Ik ga er hoogstwaarschijnlijk aanstaande woensdagavond heen in de bios. Kan iemand mij misschien vertellen of dit nieuwe deel het niveau weer een beetje omhoog haalt? Tot nu toe is Saw I wat mij betreft nog steeds het beste deel namelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is ook wel voor discussies omtrent horrorfilms toch?

Is iemand hier al naar Saw V geweest? Ik ga er hoogstwaarschijnlijk aanstaande woensdagavond heen in de bios. Kan iemand mij misschien vertellen of dit nieuwe deel het niveau weer een beetje omhoog haalt? Tot nu toe is Saw I wat mij betreft nog steeds het beste deel namelijk...

Heb een voor stukje gezien ofzo, en moet zeggen dat ja saw zijn mooie films maar als V het niveau omhoog gaat halen? denk het niet, we hebben al heel wat gezien. en je kan best zeggen dat dit weer een vergelijk bare versie is met de eerdere delen, alleen ze proberen er een nieuwe draai aan te geven :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede horrorfilm die ik hier nog niet heb langs zien komen is The Blair Witch Project.

Drie studenten van de filmacademie trekken de bossen van Maryland in om de documentaire te maken over de Blair Witch in het plaatsje Burkittesville. De film zit zo in elkaar dat het net een avontuur lijkt dat helemaal zelf gefilmd is, zonder regie. Dit is niet waar, de film is gewoon geregisseerd.

Eerst gaan de studenten in het dorp naar de legende van de heks van Blair (oude naam voor Burkittesville) informeren bij inwoners. Daarna trekken ze de bossen in om daadwerkelijk naar de heks op zoek te gaan, ze verdwalen en lijken langzaam gek te worden.

Tijdens het hopeloos rond dwalen in de bossen komen ze allerlei vreemde dingen tegen, zoals een plek waar allerlei houten, aan elkaar vastgebonden, "voo-doo" poppen in de bomen hangen. De nachten die ze daar moeten doorbrengen lijken hun eind te betekenen. De film eindigt doordat de filmcamera op de grond valt, nadat een van de studenten in de hoek van de kamer gefilmd wordt, met zijn gezicht naar de muur. Eerder in het verhaal werd verteld dat een kluizenaar kinderen één voor één vermoordde: hij zette er 1 tegen de muur omdat hij de blik van de kinderen niet kon aanzien terwijl hij moordde. Er werd bij verteld dat de band in het bos was teruggevonden en dat dit het enige was wat er was teruggevonden van het groepje studenten, een jaar na hun verdwijning. In werkelijkheid is dit dus geen documentaire maar een horrorfilm.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favo'tjes;


I know what you did last summer

LET OP: Spoiler vanwege een mogelijk uiteinde van het verhaal!

Vier studenten rijden dronken naar huis wanneer ze een man aanrijden, de man blijkt dood te zijn. Ze besluiten hem te dumpen in zee, in de hoop dat hij nooit meer aan zal spoelen. Maar helaas spoelt er wel een man aan...

Een jaar later worden ze alle vier elke dag weer geconfronteerd met de weliswaar "ongelukkige" moord op de man, doormiddel van briefjes met alleen de tekst, "I know what you did last summer". Deze man zal er alles aan doen om zich te wraken op alle vier de studenten, doormiddel ze een voor een met een vishaak achterna te komen. Zullen ze overleven?[/font]

Trailer


I still know what you did last summer

LET OP: Spoiler vanwege een mogelijk uiteinde van het verhaal!

Een van de studenten heeft nog steeds elke nacht nachtmerries van die ongeloofwaardige zomer vorig jaar, maar krijgen tot hun grote plezier een kans om een reisje te winnen doormiddel van een radioquiz-vraag: Wat is de hoofdstad van Brazilie?, ze antwoordden Rio de Janeiro, waarmee ze een reisje naar een tropisch eiland winnen, kunnen ze nu even van hun zorgen af zijn?

Wanneer ze daar aankomen, blijkt het er verlaten te zijn, er zijn slechts een stuk of 10 mensen op het eiland, waaronder het personeel. Tot hun grote verbazing wordt er iedere dag iemand vermoord van het personeel, waarop er soms wel eens boodschappen achterblijven; "I still know". Alle mogelijkheden om weg te komen van het eiland zijn afgesloten, vanwege het stormseizoen kunnen ze namelijk niet wegvaren, en helaas worden alle boten ook nog eens losgelaten door die vreselijke moordenaar. Wanneer de oude wijze man naar ze toekomt en verteld "The capital of Brazil is Brasilia... not Rio", is alles duidelijk. Ze zijn hier expres heen gelokt. Hoe gaan ze hieruit komen?[/font]

Trailer


Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...